Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16858 16859 16860 ... 30041 30042 30043
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag saknar min septumpiercing som jag hade för många år sen.. Jag vill nog ha det igen, tror jag.

8 jun, 2014 21:36

Luna Chang
Elev

Avatar


Beställde lite böcker idag ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F1.bp.blogspot.com%2F-RrQUDK9O5R4%2FT67qsYDDP1I%2FAAAAAAAAAOg%2FC1od5SoHRQk%2Fs1600%2FSecond%2BChance%2BSummer%2Bby%2BMorgan%2BMatson.jpg
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fd.gr-assets.com%2Fbooks%2F1327890411l%2F11614718.jpg

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fwww.methuen.co.uk%2Fella-minnow-pea-CoverFrontLarge-m997.jpeg

Hej

8 jun, 2014 22:11

Kola
Elev

Avatar


Imorgon; Klassresa med klassen. Taggad? Inte direkt.

that's all I got to say

8 jun, 2014 22:19

Frivolt
Elev

Avatar


Alltså det e sååå vaaaarmt i min lägenhet D: Skulle vilja ha alla dörrar och fönster öppna men då lär väl katten hoppa ut, vilket vore väldigt tråkigt!

Baaah!! Vaarmt, stackars kisse D:

8 jun, 2014 22:44

Vildvittra
Elev

Avatar


Alltså Frivolt länkade denna på FB och ni bara måste se!
Nördiga kattungar :3 ♥

http://www.kittyarmy.com/photographer-dresses-kittens-film-television-characters-2/

De är helt bedårande, som äppelpaj c:

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 jun, 2014 22:53

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Alltså det e sååå vaaaarmt i min lägenhet D: Skulle vilja ha alla dörrar och fönster öppna men då lär väl katten hoppa ut, vilket vore väldigt tråkigt!

Baaah!! Vaarmt, stackars kisse D:

Har du ingen spärr på dina fönster så du åtminstonw kan öppna dom lite?

Hej

8 jun, 2014 22:54

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Alltså det e sååå vaaaarmt i min lägenhet D: Skulle vilja ha alla dörrar och fönster öppna men då lär väl katten hoppa ut, vilket vore väldigt tråkigt!

Baaah!! Vaarmt, stackars kisse D:

Har du ingen spärr på dina fönster så du åtminstonw kan öppna dom lite?


Joo, kan öppna ett fönster och balkongdörren litegrann men det hjälper så lite, skulle vilja öppna allt på vid gavel så det blev lite kyla här inne!! Har 23 grader här inne nu -.- Håller på att svettas ihjäl nästan! Och då borde det va ännu värre för min katt!

8 jun, 2014 23:03

Borttagen

Avatar


Jag borde inte ha Facebook, blir bara less på hur roligt alla har med sina vänner medan jag sitter ensam och unwanted ;_;

8 jun, 2014 23:22

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag borde inte ha Facebook, blir bara less på hur roligt alla har med sina vänner medan jag sitter ensam och unwanted ;_;


Håller så med dig där ;_; känns som att man är ensamast i världen.

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

8 jun, 2014 23:26

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Luna Chang:
Skrivet av Frivolt:
Alltså det e sååå vaaaarmt i min lägenhet D: Skulle vilja ha alla dörrar och fönster öppna men då lär väl katten hoppa ut, vilket vore väldigt tråkigt!

Baaah!! Vaarmt, stackars kisse D:

Har du ingen spärr på dina fönster så du åtminstonw kan öppna dom lite?


Joo, kan öppna ett fönster och balkongdörren litegrann men det hjälper så lite, skulle vilja öppna allt på vid gavel så det blev lite kyla här inne!! Har 23 grader här inne nu -.- Håller på att svettas ihjäl nästan! Och då borde det va ännu värre för min katt!
Kan du inte typ stänga in katten på toan ett tag då? xD
Och öppna en stund för att få in kyla?

Hej

8 jun, 2014 23:26

1 2 3 ... 16858 16859 16860 ... 30041 30042 30043

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.