@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Låt mig älska den här låten 8 jun, 2014 20:32
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 8 kl. 20:39
|
|
potatogirl
Elev |
Skrivet av cikki: That's not nice D: Sen grejen att I don't want to go inte är med i manuset. David Tennant la till det själv. ;.; Haha, najs! det var typ samma sak när matt smith (11 doktorn) föll av en hängmatta Spoiler: Tryck här för att visa!
![]()
8 jun, 2014 20:35 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av potatogirl: Haha, det var ju kul XD Skrivet av cikki: That's not nice D: Sen grejen att I don't want to go inte är med i manuset. David Tennant la till det själv. ;.; Haha, najs! det var typ samma sak när matt smith (11 doktorn) föll av en hängmatta Spoiler: Tryck här för att visa! 8 jun, 2014 20:36 |
|
DarkBells
Elev |
8 jun, 2014 20:40 |
|
Airi
Elev |
8 jun, 2014 20:45 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av LauraTree: Nej, det är den enda grejen där någon slags ledare finns med. Fast under tiden du får gå ensam sedan så får du någon slags audioguide som du kan lyssna på där det berättas lite om sakerna som finns på utställningen.Skrivet av Zendaya: Guud vad roligt, jag måste testa! Skrivet av LauraTree: Det är det första som händer när man Skrivet av Zendaya: Okej, hur går sorteringen till? Skrivet av LauraTree: Ja, men försök att vara först för det var bara tre stycken som fick bli sorterade i elevhem! Skrivet av Zendaya: Finns det en sorteringshatt där!? omg har biljetter där nu, är sjukt taggad Är en riktig Ravenclaware. Sorteringshatten på HP the Exhibition sorterade faktiskt in mig. Tvivla inte på mig. kommer in på själva muset så alla får ställa sig runt en liten scen där en pall och sorteringshatten är. Sedan kommer en person iklädd Hogwarts uniform som välkomnar er och börjar prata lite om Sorteringen. Hen kommer be någon att gå fram och frågar sedan efter namn och om du har något elevhem extra nära hjärtat... Du får ta på dig hatten och den börjar tala (typ någon högtalare i taket som gör men det är den riktiga rösten) lite om hur din personlighet är innan den säger vilket elevhem du blir sorterad i. Alla får inte det elevhem de sade att de gillar mest men verkar ändå nöjda. 8 jun, 2014 20:59 |
|
Borttagen
|
"Men Andrea, du måste ju dra upp rullgardinen, annars tror jag att du är deprimerad!" - Mamma
"Nä, Philip ville inte gå ut, han har suttit inne hela dagen." - Jakob "Vadå, är han deprimerad?" - Mamma Hon måste nämna 'deprimerad' hela tiden tydligen. Okej okej jag är deprimerad. För att jag vill ha mörkt? NEJ. 8 jun, 2014 21:04 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Hedwig96: Alla butiker är stängda idag utan anledning (eller säkert har de en anledning, men jag et inte varför) och de är inte ens nån flaggdag och jag förstår inte...?? Det är söndag? Ja, men matbutikerna brukar ändå vara öppna till klockan 18:00. Men jag såg just att det är någon pingstdag idag, så kanske därför! Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Hedwig96: Alla butiker är stängda idag utan anledning (eller säkert har de en anledning, men jag et inte varför) och de är inte ens nån flaggdag och jag förstår inte...?? Det är söndag? Ja, men matbutikerna brukar ändå vara öppna till klockan 18:00. Men jag såg just att det är någon pingstdag idag, så kanske därför! Hm, ja juste det ja.
8 jun, 2014 21:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Precis samma sak det där med gardinerna hände mig xD"Men Andrea, du måste ju dra upp rullgardinen, annars tror jag att du är deprimerad!" - Mamma "Nä, Philip ville inte gå ut, han har suttit inne hela dagen." - Jakob "Vadå, är han deprimerad?" - Mamma Hon måste nämna 'deprimerad' hela tiden tydligen. Okej okej jag är deprimerad. För att jag vill ha mörkt? NEJ. 8 jun, 2014 21:25 |
|
potterflicka
Elev |
Känner mig så taggad, jag vet dock inte varför, det känns sjukt skumt.
8 jun, 2014 21:29 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen