@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Skrivet av Hedwig96: Alla butiker är stängda idag utan anledning (eller säkert har de en anledning, men jag et inte varför) och de är inte ens nån flaggdag och jag förstår inte...?? Det är söndag? Ja, men matbutikerna brukar ändå vara öppna till klockan 18:00. Men jag såg just att det är någon pingstdag idag, så kanske därför! 8 jun, 2014 17:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majaluna: måste bara säga att mandragora är väldigt fin och om det är du på din profilbild så dör jag för du är så himla fin ;^; ♥ Nej vad Gulligt♥ Ja, det är jag^^ 8 jun, 2014 17:57 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: måste bara säga att mandragora är väldigt fin och om det är du på din profilbild så dör jag för du är så himla fin ;^; ♥ Nej vad Gulligt♥ Ja, det är jag^^ Du är typ väldigtväldigtväldigt söt finaste bestii :*
8 jun, 2014 17:59 |
|
Borttagen
|
Har jättetråkigt. Kan någon vara bussig och skicka en uggla? :3
8 jun, 2014 18:02 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Majaluna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: måste bara säga att mandragora är väldigt fin och om det är du på din profilbild så dör jag för du är så himla fin ;^; ♥ Nej vad Gulligt♥ Ja, det är jag^^ Du är typ väldigtväldigtväldigt söt finaste bestii :* Du är säkert sötare finis ♥ 8 jun, 2014 18:04 |
|
Majaluna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Majaluna: måste bara säga att mandragora är väldigt fin och om det är du på din profilbild så dör jag för du är så himla fin ;^; ♥ Nej vad Gulligt♥ Ja, det är jag^^ Du är typ väldigtväldigtväldigt söt finaste bestii :* Du är säkert sötare finis ♥ U kidding me? Det finns inget sötare än dig, särskilt inte jag ♥
8 jun, 2014 18:05 |
|
Fellrendión
Elev |
8 jun, 2014 18:09 |
|
Minihäst
Elev |
Awwh tack så hemskt mycket! Nu e jag glad.
Uggeliguggla mig om du vill! another day, another slay 8 jun, 2014 18:43 |
|
Frivolt
Elev |
Jag vill också kunna shejka ass sådär D:
8 jun, 2014 18:46 |
|
nowisa
Elev |
Jag vill gärna att någon kollar in min b!
DETTA ÄR INTE REKLAM UTAN ATT DET ÄR SÅ OINTRESSANT... står i signaturen
8 jun, 2014 18:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen