Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16854 16855 16856 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Sant, hahaha xD
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-h-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xpa1%2Ft1.0-9%2F1619220_10153959023495045_1617090747_n.jpg

Och det är väl självklart att jag tänker gilla alla bilder jag är med på? Jag är ju lätt den attraktivaste personen någonsin.

8 jun, 2014 16:39

jännii
Elev

Avatar


Någon som vet var man kan förkorta länkar? :-/

after a year in therapy, my psychiatrist said to me, 'maybe life isn't for everyone'

8 jun, 2014 16:41

Borttagen

Avatar


Varför verkar det alltid som att foooers bråkar med en annan grupps eller artists fans? Hm...

8 jun, 2014 16:43

Fellrendión
Elev

Avatar


Snarr ska jag köpa en bok

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

8 jun, 2014 16:50

potterflicka
Elev

Avatar


Jag har tittat på fiiiiilm :-D

Nä, men jag kollade på Beck - Flickan i jordkällaren. Tycker beck är väldigt bra faktiskt, trots att det inte är så nära verkligheten, då är det väl snarare Johan Falk man ska titta på om man nu vill titta på något mer realistiskt.

---

Ska kolla på '' Pretty little liars '', har aldrig gjort det och jag antar att det inte är särskilt speciellt som alla säger.
Men, vi får väl se, och jag återkommer säkert.

8 jun, 2014 16:54

lumos1
Elev

Avatar


Skrivet av Ithrenniel:
Helvete dumma jäkla mensvärk! >.<

I feel you... Känner samma sak just nu .-.

;;https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ba17011ef12d86b6a507c609d96290e%2Ftumblr_npupz0X9oP1u916uqo2_500.gif

8 jun, 2014 17:11

Hedwig96
Elev

Avatar


Alla butiker är stängda idag utan anledning (eller säkert har de en anledning, men jag et inte varför) och de är inte ens nån flaggdag och jag förstår inte...??

8 jun, 2014 17:13

Kim Potter
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Alla butiker är stängda idag utan anledning (eller säkert har de en anledning, men jag et inte varför) och de är inte ens nån flaggdag och jag förstår inte...??

Det är söndag?

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2F3o752lP9qcv1TmaCis%2Fgiphy.gif

8 jun, 2014 17:22

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Angelinaa:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Angelinaa:
Jag börjar jobba i morgon, jag håller på att dö av nervositet o.O
Vad ska du jobba som?


Lajvledare Det kommer förhoppningsvis bli sjukt kul... men super läskigt :O
Wow, shit vad kul! Hur går lajv till eegentligen? Jag vet mest att man rollspelar en karaktär. Det kommer säkert gå jättebra!

8 jun, 2014 17:24

Siriusis
Elev

Avatar


Skrivet av lumos1:
Skrivet av Ithrenniel:
Helvete dumma jäkla mensvärk! >.<

I feel you... Känner samma sak just nu .-.

I feel you two :c

Hai

8 jun, 2014 17:27

1 2 3 ... 16854 16855 16856 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.