@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av YES: Jag hittade ett fanfiction jag skrev för 2 och ett halvt år sedan. Jag ryser bara av alla stav fel, uppenbara grammatik fel, och hur allmänt dålig handlingen var. Tur att man utvecklas. Jag läst igenom en ff jag skrev för lite mer än 1.5 år sedan och herregud va mycket fel det var i den så ja, det är tur att man utvecklas xD ![]()
7 jun, 2014 17:36 |
|
YES
Elev |
Skrivet av Nordanhym: Skrivet av YES: Jag hittade ett fanfiction jag skrev för 2 och ett halvt år sedan. Jag ryser bara av alla stav fel, uppenbara grammatik fel, och hur allmänt dålig handlingen var. Tur att man utvecklas. Jag läst igenom en ff jag skrev för lite mer än 1.5 år sedan och herregud va mycket fel det var i den så ja, det är tur att man utvecklas xD Haha jo, minns dessutom att jag var jätte stolt över den och tyckte att den var ett mästerverk. xD Whatever
7 jun, 2014 17:40 |
|
Borttagen
|
Om 1 månad och 18 dagar har jag mest troligt hål i öronen, ifall någon var intresserad
7 jun, 2014 17:54 |
|
Nordanhym
Elev |
Skrivet av YES: Skrivet av Nordanhym: Skrivet av YES: Jag hittade ett fanfiction jag skrev för 2 och ett halvt år sedan. Jag ryser bara av alla stav fel, uppenbara grammatik fel, och hur allmänt dålig handlingen var. Tur att man utvecklas. Jag läst igenom en ff jag skrev för lite mer än 1.5 år sedan och herregud va mycket fel det var i den så ja, det är tur att man utvecklas xD Haha jo, minns dessutom att jag var jätte stolt över den och tyckte att den var ett mästerverk. xD Haha, okej xD Jag va nöjd med min men var inte så jätte stolt över den xD ![]()
7 jun, 2014 17:59 |
|
Ithrenniel
Elev |
Man går till biblioteket för att hämta en bok man gått och längtat efter. Men när man kommer fram så är det stängt. *Sur*
![]()
7 jun, 2014 18:41 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Man går till biblioteket för att hämta en bok man gått och längtat efter. Men när man kommer fram så är det stängt. *Sur* I know the feeling. Eller så finns den inte där.. *suck*
7 jun, 2014 18:42 |
|
Borttagen
|
Fick bästa nyhetsbrevet, hahaha:
https://www.dropbox.com/s/ixsqsrv4afp7i5w/Screenshot%202014-06-07%2018.57.04.png 7 jun, 2014 19:00
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 8 kl. 21:27
|
|
Solkatten
Elev |
Tillbaka till vintergatan går på Barnkanalen. xD ♥ Nostalgi. ^^
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 jun, 2014 19:06 |
|
Borttagen
|
"Ja, och när du skrev den där berättelsen om Harry Potter-världen men först efter Harry Potters tid så ville jag aldrig att den skulle ta slut, så bra var den!" - Min lärare på utvecklingssamtalet
Men alltså vet inte ens ahahaha ♥ 7 jun, 2014 19:20 |
|
Nordanhym
Elev |
7 jun, 2014 19:23 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen