@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Zendaya: Guud vad roligt, jag måste testa! Skrivet av LauraTree: Det är det första som händer när man Skrivet av Zendaya: Okej, hur går sorteringen till? Skrivet av LauraTree: Ja, men försök att vara först för det var bara tre stycken som fick bli sorterade i elevhem! Skrivet av Zendaya: Finns det en sorteringshatt där!? omg har biljetter där nu, är sjukt taggad Är en riktig Ravenclaware. Sorteringshatten på HP the Exhibition sorterade faktiskt in mig. Tvivla inte på mig. kommer in på själva muset så alla får ställa sig runt en liten scen där en pall och sorteringshatten är. Sedan kommer en person iklädd Hogwarts uniform som välkomnar er och börjar prata lite om Sorteringen. Hen kommer be någon att gå fram och frågar sedan efter namn och om du har något elevhem extra nära hjärtat... Du får ta på dig hatten och den börjar tala (typ någon högtalare i taket som gör men det är den riktiga rösten) lite om hur din personlighet är innan den säger vilket elevhem du blir sorterad i. Alla får inte det elevhem de sade att de gillar mest men verkar ändå nöjda. 7 jun, 2014 14:36 |
|
Borttagen
|
Jag fick en vit magtröja där det står "That's awesome" på och jag är så glad omargad den är så fiiiiin ♥
7 jun, 2014 14:39 |
|
LIA15
Elev |
JAG HAR EN MANCHESTERKAVAJ! Jag är glad. :3
7 jun, 2014 16:03 |
|
Borttagen
|
Jag vill ha nya FRIDA-tidningen och Julia-tidningen som kommer ut den 12:e. Meeeen jag kommer mest troligt att bara ha pengar som jag har sparade inför Stockholmsresa nästa sommar och på mitt bankkonto. Uuuuh, vad ska jag göraaaaa? D:
7 jun, 2014 16:09 |
|
Ithrenniel
Elev |
Nu har man hål i öronen! Då var det bara att vänta sex veckor på att få sätta i alla ugglor man införskaffat sig... :3
![]()
7 jun, 2014 16:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ithrenniel: Jag vill ocksåååå... men snart, så c8Nu har man hål i öronen! Då var det bara att vänta sex veckor på att få sätta i alla ugglor man införskaffat sig... :3 7 jun, 2014 17:10 |
|
Kim Potter
Elev |
7 jun, 2014 17:14 |
|
YES
Elev |
Jag hittade ett fanfiction jag skrev för 2 och ett halvt år sedan. Jag ryser bara av alla stav fel, uppenbara grammatik fel, och hur allmänt dålig handlingen var. Tur att man utvecklas.
Whatever
7 jun, 2014 17:14 |
|
Borttagen
|
Har ändrat färgerna på mitt info, vad piffigt det ser ut nu!
7 jun, 2014 17:29 |
|
Borttagen
|
Jag hittade just 56 kronor lite här och var i mitt rum. Nu har jag råd med FRIDA, woho! (^w^)
7 jun, 2014 17:30 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen