Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16845 16846 16847 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Zendaya:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Zendaya:
Är en riktig Ravenclaware. Sorteringshatten på HP the Exhibition sorterade faktiskt in mig.

Tvivla inte på mig.
Finns det en sorteringshatt där!? omg har biljetter där nu, är sjukt taggad
Ja, men försök att vara först för det var bara tre stycken som fick bli sorterade i elevhem!
Okej, hur går sorteringen till?

7 jun, 2014 08:00

cikki
Elev

Avatar


Jag är sjuk. :C
Hostar, snorar, ont i halsen. Och har faktiskt fått använda min astmamedicin.
:'C

7 jun, 2014 09:09

Borttagen

Avatar


Har ätit en skum körsbärssmoothie till frukost mina kusiner kommer idag och mitt rin ser ut som en flock babianer har invaderat stället!

7 jun, 2014 09:44

Borttagen

Avatar


idag ska jag shoppapapapap

7 jun, 2014 09:59

Borttagen

Avatar


7 jun, 2014 10:23

Vildvittra
Elev

Avatar


Någon som känner igen sig i detta? Hur man gör på tumblr? xD


"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

7 jun, 2014 10:23

Borttagen

Avatar


Akjdfjfhjjjnjng folk vill kalla foooers under 13 år för "babyfoooers" och när jag sa att jag inte tyckte att det var en bra idé så var det jag som var elak och som 'måste bjuda på mig själv'? HALLÅ förlåt mig för att jag inte vill bli kallad "baby"?????
(och det är ju såklart alla foooers över 13 som vill att vi ska bli kallade "babyfoooers"

7 jun, 2014 10:30

Alviis
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Akjdfjfhjjjnjng folk vill kalla foooers under 13 år för "babyfoooers" och när jag sa att jag inte tyckte att det var en bra idé så var det jag som var elak och som 'måste bjuda på mig själv'? HALLÅ förlåt mig för att jag inte vill bli kallad "baby"?????
(och det är ju såklart alla foooers över 13 som vill att vi ska bli kallade "babyfoooers"


VAAAA?! Är vi inte riktiga foooers bara för att vi är under 13 år då eller? Låter ju helt galet! Jag vill inte heller kallas "babyfoooer"!

Confidence isn't like your sunglasses on a sunny day. It's the sun that light up the morning and it's the stars that light up the night. So take care of your happiness 'cause that is the thing that lights up yourself. - Alva ^-^

7 jun, 2014 10:32

Borttagen

Avatar


Skrivet av Alviis:
Skrivet av Borttagen:
Akjdfjfhjjjnjng folk vill kalla foooers under 13 år för "babyfoooers" och när jag sa att jag inte tyckte att det var en bra idé så var det jag som var elak och som 'måste bjuda på mig själv'? HALLÅ förlåt mig för att jag inte vill bli kallad "baby"?????
(och det är ju såklart alla foooers över 13 som vill att vi ska bli kallade "babyfoooers"


VAAAA?! Är vi inte riktiga foooers bara för att vi är under 13 år då eller? Låter ju helt galet! Jag vill inte heller kallas "babyfoooer"!
Ugh, jag vet inte ens. Det känns bara så nedvärderande, bara för att vi råkar vara yngre :c

7 jun, 2014 10:35

nowisa
Elev

Avatar


Jag älskar glass mer än godis och läsk mer än godis, intressant

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.picasion.com%2Fgl%2F82%2F6td7.gif

7 jun, 2014 10:51

1 2 3 ... 16845 16846 16847 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.