@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Zendaya: Okej, hur går sorteringen till? Skrivet av LauraTree: Ja, men försök att vara först för det var bara tre stycken som fick bli sorterade i elevhem! Skrivet av Zendaya: Finns det en sorteringshatt där!? omg har biljetter där nu, är sjukt taggad Är en riktig Ravenclaware. Sorteringshatten på HP the Exhibition sorterade faktiskt in mig. Tvivla inte på mig. 7 jun, 2014 08:00 |
|
cikki
Elev |
Jag är sjuk. :C
Hostar, snorar, ont i halsen. Och har faktiskt fått använda min astmamedicin. :'C 7 jun, 2014 09:09 |
|
Borttagen
|
Har ätit en skum körsbärssmoothie till frukost mina kusiner kommer idag och mitt rin ser ut som en flock babianer har invaderat stället!
7 jun, 2014 09:44 |
|
Borttagen
|
idag ska jag shoppapapapap
7 jun, 2014 09:59 |
|
Borttagen
|
7 jun, 2014 10:23 |
|
Vildvittra
Elev |
Någon som känner igen sig i detta? Hur man gör på tumblr? xD
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 7 jun, 2014 10:23 |
|
Borttagen
|
Akjdfjfhjjjnjng folk vill kalla foooers under 13 år för "babyfoooers" och när jag sa att jag inte tyckte att det var en bra idé så var det jag som var elak och som 'måste bjuda på mig själv'? HALLÅ förlåt mig för att jag inte vill bli kallad "baby"?????
(och det är ju såklart alla foooers över 13 som vill att vi ska bli kallade "babyfoooers" 7 jun, 2014 10:30 |
|
Alviis
Elev |
Skrivet av Borttagen: Akjdfjfhjjjnjng folk vill kalla foooers under 13 år för "babyfoooers" och när jag sa att jag inte tyckte att det var en bra idé så var det jag som var elak och som 'måste bjuda på mig själv'? HALLÅ förlåt mig för att jag inte vill bli kallad "baby"????? (och det är ju såklart alla foooers över 13 som vill att vi ska bli kallade "babyfoooers" VAAAA?! Är vi inte riktiga foooers bara för att vi är under 13 år då eller? Låter ju helt galet! Jag vill inte heller kallas "babyfoooer"! Confidence isn't like your sunglasses on a sunny day. It's the sun that light up the morning and it's the stars that light up the night. So take care of your happiness 'cause that is the thing that lights up yourself. - Alva ^-^ 7 jun, 2014 10:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Alviis: Ugh, jag vet inte ens. Det känns bara så nedvärderande, bara för att vi råkar vara yngre :cSkrivet av Borttagen: Akjdfjfhjjjnjng folk vill kalla foooers under 13 år för "babyfoooers" och när jag sa att jag inte tyckte att det var en bra idé så var det jag som var elak och som 'måste bjuda på mig själv'? HALLÅ förlåt mig för att jag inte vill bli kallad "baby"????? (och det är ju såklart alla foooers över 13 som vill att vi ska bli kallade "babyfoooers" VAAAA?! Är vi inte riktiga foooers bara för att vi är under 13 år då eller? Låter ju helt galet! Jag vill inte heller kallas "babyfoooer"! 7 jun, 2014 10:35 |
|
nowisa
Elev |
7 jun, 2014 10:51 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen