@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av cikki: Skrivet av Hedwig96: DET HÄR ÄR SÅ LÄSKIGT AHAHAHSkrivet av cikki: Skrivet av Hedwig96: Gah D; Det är läskigt jue o.oooh, jepp och om man googlar Hedwig96 kommer det upp 3 bilder i rad på mej och den tredje är totalt hemsk, måste ha haft nåt hyperanfall Jag vet och en annan sak som är läskigt är att om man googlar på Hedwig96 cikki så kommer ännu en annan bild på mej som första och en bild på dej på andra raden... Massor av bilder jag lagt upp också o.o jag med, som min pygmepuff, min trollstav och min kvick. Sen är det väl dina trolldtycker? 6 jun, 2014 23:20 |
|
Ithrenniel
Elev |
6 jun, 2014 23:21 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jo, men det är fortfarande läskigt ahaha xD Skrivet av cikki: Skrivet av Hedwig96: DET HÄR ÄR SÅ LÄSKIGT AHAHAHSkrivet av cikki: Skrivet av Hedwig96: Gah D; Det är läskigt jue o.oooh, jepp och om man googlar Hedwig96 kommer det upp 3 bilder i rad på mej och den tredje är totalt hemsk, måste ha haft nåt hyperanfall Jag vet och en annan sak som är läskigt är att om man googlar på Hedwig96 cikki så kommer ännu en annan bild på mej som första och en bild på dej på andra raden... Massor av bilder jag lagt upp också o.o Fast det är väl ändå inte så konstigt om det kommer upp bilder på dig själv som du lagt upp när du söker på dig. xD Skrivet av Hedwig96: Yes. Fast det är ganska gamla bilder. ^^ Skrivet av cikki: Skrivet av Hedwig96: DET HÄR ÄR SÅ LÄSKIGT AHAHAHSkrivet av cikki: Skrivet av Hedwig96: Gah D; Det är läskigt jue o.oooh, jepp och om man googlar Hedwig96 kommer det upp 3 bilder i rad på mej och den tredje är totalt hemsk, måste ha haft nåt hyperanfall Jag vet och en annan sak som är läskigt är att om man googlar på Hedwig96 cikki så kommer ännu en annan bild på mej som första och en bild på dej på andra raden... Massor av bilder jag lagt upp också o.o jag med, som min pygmepuff, min trollstav och min kvick. Sen är det väl dina trolldtycker? 6 jun, 2014 23:21 |
|
Fellrendión
Elev |
6 jun, 2014 23:22 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Den försöker sända dig ett budskap!Min katt sket just i min sko... -.- 6 jun, 2014 23:24 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Den försöker sända dig ett budskap! Min katt sket just i min sko... -.- Hrm...kanske! Hon tycker nog inte om mina skor ;O Eller så luktar dom dåligt...men dom e ju nya ;O 6 jun, 2014 23:26 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Frivolt: Nej nej, Tophs budskap är; Gör rent min låda, mattejävel Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Frivolt: Den försöker sända dig ett budskap! Min katt sket just i min sko... -.- Hrm...kanske! Hon tycker nog inte om mina skor ;O Eller så luktar dom dåligt...men dom e ju nya ;O 6 jun, 2014 23:28 |
|
Katla
Elev |
oh how the turns have tabled...
♏︎ 6 jun, 2014 23:31 |
|
Obliviate_
Elev |
mitt 5000;ende inlägg här på mugglis blev till frivolt där jag dummade mig angående hennes katt.
.. ibland alltså... 6 jun, 2014 23:33 |
|
M4L13
Elev |
min syster tog ut sina cornrows som hon haft i mindre än en vecka ikväll
det är assnyggt hennes hår är all curly and shit jag ska skaffa cornrows imorgon sen ska jag ta ut dem till skolavslutningen så att det också är curly yay
6 jun, 2014 23:46 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen