@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cikki
Elev |
Om man googlar cikki kommer en bild på mig upp.
Det är läskigt. INTERNET SER DIG 6 jun, 2014 22:47 |
|
Hedwig96
Elev |
ooh, jepp och om man googlar Hedwig96 kommer det upp 3 bilder i rad på mej och den tredje är totalt hemsk, måste ha haft nåt hyperanfall 6 jun, 2014 23:01 |
|
Solkatten
Elev |
Wooo kommer inte att gå på 1D konserten. ._. Gick inte förra året heller. KOMMER JAG ENS ATT NÅGONSIN FÅ SE DEM LIVE?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jun, 2014 23:01
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 6 kl. 23:03
|
|
Ginny_Power
Elev |
Googlade på mitt användarnamn och min profil här på mugglis+några av mina profilbilder fanns där. CREEPY
6 jun, 2014 23:01 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Gah D; Det är läskigt jue o.oooh, jepp och om man googlar Hedwig96 kommer det upp 3 bilder i rad på mej och den tredje är totalt hemsk, måste ha haft nåt hyperanfall Skrivet av Ginny_Power: JA DET ÄR DET O.OGooglade på mitt användarnamn och min profil här på mugglis+några av mina profilbilder fanns där. CREEPY 6 jun, 2014 23:09 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av cikki: Skrivet av Hedwig96: Gah D; Det är läskigt jue o.oooh, jepp och om man googlar Hedwig96 kommer det upp 3 bilder i rad på mej och den tredje är totalt hemsk, måste ha haft nåt hyperanfall Jag vet och en annan sak som är läskigt är att om man googlar på Hedwig96 cikki så kommer ännu en annan bild på mej som första och en bild på dej på andra raden... 6 jun, 2014 23:13 |
|
Frivolt
Elev |
Min katt sket just i min sko... -.-
6 jun, 2014 23:14 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ithrenniel: Det åskar... :'( Åska är sjukt mysigt ju. c: Åskade en hel del här igår. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jun, 2014 23:16 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Hedwig96: DET HÄR ÄR SÅ LÄSKIGT AHAHAHSkrivet av cikki: Skrivet av Hedwig96: Gah D; Det är läskigt jue o.oooh, jepp och om man googlar Hedwig96 kommer det upp 3 bilder i rad på mej och den tredje är totalt hemsk, måste ha haft nåt hyperanfall Jag vet och en annan sak som är läskigt är att om man googlar på Hedwig96 cikki så kommer ännu en annan bild på mej som första och en bild på dej på andra raden... Massor av bilder jag lagt upp också o.o 6 jun, 2014 23:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av cikki: Skrivet av Hedwig96: DET HÄR ÄR SÅ LÄSKIGT AHAHAHSkrivet av cikki: Skrivet av Hedwig96: Gah D; Det är läskigt jue o.oooh, jepp och om man googlar Hedwig96 kommer det upp 3 bilder i rad på mej och den tredje är totalt hemsk, måste ha haft nåt hyperanfall Jag vet och en annan sak som är läskigt är att om man googlar på Hedwig96 cikki så kommer ännu en annan bild på mej som första och en bild på dej på andra raden... Massor av bilder jag lagt upp också o.o Fast det är väl ändå inte så konstigt om det kommer upp bilder på dig själv som du lagt upp när du söker på dig. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jun, 2014 23:18 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen