@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Wee.
Idag och imorgon får jag äntligen spendera tid med Nörd. ♥ Var verkligen ett BRA tag sen vi sågs en hel dag. Så imorgon ska vi iväg och handla :3 6 jun, 2014 13:19 |
|
Solkatten
Elev |
Yay! Mamma är i affären och hon ringde och sa att hon såg De Utvalda bok 2 i affären och undrade om det var bok 1 jag hade hemma så då ska hon köpa den.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jun, 2014 13:24 |
|
Isse99
Elev |
Jag: "Så avundsjuk på de som var på pride, måste dit någon gång! Förresten vet ni om det ordnas några gratis konserter eller mindre festivaler i Göteborg i sommar?"
Mi Madre: Vet inte. Men tro inte att vi släpper av dig där. Du kan ju börja med att hitta här i *****." Jag fyller ju faktiskt femton, men visst, tack för förtroendet. (***** =orten där jag bor som jag är bekväm med att hålla hemlig.) skriver ord som mord i handen 6 jun, 2014 13:28 |
|
Siriusis
Elev |
Hai 6 jun, 2014 14:01 |
|
Consectetuer
Elev |
Behövde skriva ut mina tankar angående att börja gymnasiet och det blev en bit text som jag tänkte att ni inte ville läsa så sätter den i en spoiler. Have a nice day.
Spoiler: Tryck här för att visa! 6 jun, 2014 14:02 |
|
SevLoveer
Elev |
6 jun, 2014 14:04 |
|
LunaMoon
Elev |
Nu har jag suttit i snart 3 timmar och väntat på att mamma ska plocka upp mig -_-
6 jun, 2014 14:09 |
|
Ithrenniel
Elev |
6 jun, 2014 14:13 |
|
Klaestron
Elev |
Blev just kallad nationalsocialist för att jag definierade ordet rasism, även den gamla innebörden. Och sedan indirekt kallad rasist för att jag är antirasist. ÅH VAD JAG ÄLSKAR MÄNNISKOR!
6 jun, 2014 14:26 |
|
themarauder
Lärare |
Alltså att inte kunna styra över detta är ju helt fruktansvärt irriterande och jobbigt.
Vad skulle detta vara bra för?? =) - just like themarauder 6 jun, 2014 14:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen