Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16837 16838 16839 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
aascendio
Elev

Avatar


Är hemma igen efter 2,5 månad utomlands. Känns konstigt, och jag vill bara åka iväg igen

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi61.tinypic.com%2F14aa6gl.gif

6 jun, 2014 01:23

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny_Power:
Då läste man ut Förr eller senare exploderar jag då.


Hur mår du?</3 ♥

6 jun, 2014 09:19

Borttagen

Avatar


"Andrea, töm diskmaskinen när du går ner" - Pappa
"Ja" - Jag

Och nu så blir han jättesur för att jag inte har tömt diskmaskinen trots att jag har varit i mitt rum ända sedan han sa det?

6 jun, 2014 10:36

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
"Andrea, töm diskmaskinen när du går ner" - Pappa
"Ja" - Jag

Och nu så blir han jättesur för att jag inte har tömt diskmaskinen trots att jag har varit i mitt rum ända sedan han sa det?
Har hänt säkert 100 gånger åt mig med xD

6 jun, 2014 10:38

Borttagen

Avatar

+2


Okej pappa lånade nyss en hundralapp av mig och försvann någonstans med bilen utan byxor på sig. Min familj är normal.

6 jun, 2014 11:07

Solkatten
Elev

Avatar


Fick två Voldemort kort i rad.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 jun, 2014 11:14

Borttagen

Avatar


Frida (en journalist på Aftonbladet) skrev på Instagram att hon 'skulle passa utmärkt på The Daily Prophet'
Omargad

6 jun, 2014 12:06

Solkatten
Elev

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2zzizc7.jpg

Minigrisar! ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

6 jun, 2014 12:20

Vildvittra
Elev

Avatar


Nu ska vi fira Sveriges Nationaldag!
Dags att vifta med Svenska flaggor, för du kan bli kallad rasist om du gör det resten av året

Fira den med blå Smurfar och gula bananer så kommer du ha det underbart

Du gamla du fria, du fjällhöga nord.
Du tysta du glädjerika sköna.
Jag hälsar dig vänaste land uppå jord,
Din sol, din himmel, dina ängder gröna.
Din sol, din himmel, dina ängder gröna.

Du tronar på minnen från fornstora dar,
Då ärat ditt namn flög över jorden.
Jag vet att du är och förblir vad du var,
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden.

Jag städes vill tjäna mitt älskade land,
Dig trohet till döden vill jag svära.
Din rätt skall jag värna med håg och med hand,
Din fana högt, den bragderika bära.
Din fana högt, den bragderika bära.

Med Gud skall jag kämpa för hem och för härd,
För Sverige den kära fosterjorden.
Jag byter dig ej mot allt i en värld,
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.
Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden.


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2Ftumblr_lxlq97CbUI1qg44uto1_500.gif

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

6 jun, 2014 12:32

Borttagen

Avatar


Yay. Både City of heavenly fire OCH the maze runner kan jag nu låna på bibblan. Pure hapiness.♥

6 jun, 2014 13:05

1 2 3 ... 16837 16838 16839 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.