@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
aascendio
Elev |
6 jun, 2014 01:23 |
|
Borttagen
|
6 jun, 2014 09:19 |
|
Borttagen
|
"Andrea, töm diskmaskinen när du går ner" - Pappa
"Ja" - Jag Och nu så blir han jättesur för att jag inte har tömt diskmaskinen trots att jag har varit i mitt rum ända sedan han sa det? 6 jun, 2014 10:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har hänt säkert 100 gånger åt mig med xD"Andrea, töm diskmaskinen när du går ner" - Pappa "Ja" - Jag Och nu så blir han jättesur för att jag inte har tömt diskmaskinen trots att jag har varit i mitt rum ända sedan han sa det? 6 jun, 2014 10:38 |
|
Borttagen
|
Okej pappa lånade nyss en hundralapp av mig och försvann någonstans med bilen utan byxor på sig. Min familj är normal.
6 jun, 2014 11:07 |
|
Solkatten
Elev |
Fick två Voldemort kort i rad.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 6 jun, 2014 11:14 |
|
Borttagen
|
Frida (en journalist på Aftonbladet) skrev på Instagram att hon 'skulle passa utmärkt på The Daily Prophet'
Omargad 6 jun, 2014 12:06 |
|
Solkatten
Elev |
6 jun, 2014 12:20 |
|
Vildvittra
Elev |
Nu ska vi fira Sveriges Nationaldag!
Dags att vifta med Svenska flaggor, för du kan bli kallad rasist om du gör det resten av året Fira den med blå Smurfar och gula bananer så kommer du ha det underbart Du gamla du fria, du fjällhöga nord. Du tysta du glädjerika sköna. Jag hälsar dig vänaste land uppå jord, Din sol, din himmel, dina ängder gröna. Din sol, din himmel, dina ängder gröna. Du tronar på minnen från fornstora dar, Då ärat ditt namn flög över jorden. Jag vet att du är och förblir vad du var, Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden. Ja, jag vill leva jag vill dö i Norden. Jag städes vill tjäna mitt älskade land, Dig trohet till döden vill jag svära. Din rätt skall jag värna med håg och med hand, Din fana högt, den bragderika bära. Din fana högt, den bragderika bära. Med Gud skall jag kämpa för hem och för härd, För Sverige den kära fosterjorden. Jag byter dig ej mot allt i en värld, Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden. Nej, jag vill leva jag vill dö i Norden. ![]() "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 6 jun, 2014 12:32 |
|
Borttagen
|
Yay. Både City of heavenly fire OCH the maze runner kan jag nu låna på bibblan. Pure hapiness.♥
6 jun, 2014 13:05 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen