Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16835 16836 16837 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Vildvittra
Elev

Avatar


Upptäckte att youtubern Linn Ahlborg bor, lever och existerar i min stad.
Känner mig efter ;_;
Brukar dock inte se på den sortens youtuber, men ändå xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

5 jun, 2014 21:24

Borttagen

Avatar


Min kompis tweet: "Yo Directioners! Help me trend the #Itcausesconscvenses1dayZAYN&LOUIS
To get Louis and Zayn stop smoking.We all probably want them 2 stop!"
Jag tror att hon på riktigt tror att hon kommer att lyckas få det att trenda.

5 jun, 2014 21:37

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Fiuq:
Skrivet av Luna Chang:
Boba
29?
som i TJUGONIO.

Jag går nu i nian, och vi är 16 i min klass.
Den största klass jag har gått i är i sjuan då vi var 18.

I sexan var vi 9 i hela klassen >_>

Nu i nian är vi 21. I 7-8:an va min klass 20 i mellanstadiet var vi 31 i min klass.

Alltså O_O

Hej

5 jun, 2014 21:38

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Någon som har Goodreads? Hur läser man en bok där?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

5 jun, 2014 21:39

Luna Chang
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Fiuq:
Skrivet av Luna Chang:
Boba
29?
som i TJUGONIO.

Jag går nu i nian, och vi är 16 i min klass.
Den största klass jag har gått i är i sjuan då vi var 18.

I sexan var vi 9 i hela klassen >_>

Nu i nian är vi 21. I 7-8:an va min klass 20 i mellanstadiet var vi 31 i min klass.

är det inte jobbigt att vara så många?
Jag har hela grundskolan haft samma klass (förutom att några kom till mellan 2-5) på ettan var vi 10 och på nian 14, och nu i yrkesskolan är i 8...


Chit... i min klass går det 25, men en ny kille ska börja till höst så då blire vi 26!
Han verkar förövrigt mycket trevlig!

Det här är kul xD

I våra klassrum finns det 24 platser. Vi var tvugna att stuva in ett bord i ett klassrum förra året för att min mattegrupp var för stor xD

Boba
Det förklarar saken^^

Jag bor i Piteå vilket är aaaningen mindre xD

Hej

5 jun, 2014 21:42

Kintsugi
Prefekt

Avatar


Jag är så stöööööört trött!

Nackspärr = mycket energi går åt bara till att kunna orka med en hel dag. Nu blir det lite bok och sedan sova ut as long as possible. (typ 4:00 med tanke på ljuset och inget som skymmer fönstret).

Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name

5 jun, 2014 21:50

cikki
Elev

Avatar


Troye Sivan gillade min kompis tumblrinlägg.

5 jun, 2014 22:02

Borttagen

Avatar


Varför tappar man alltid bort saker just när man skulle behöva dem? x3

5 jun, 2014 22:06

Frivolt
Elev

Avatar


Blaah! Nån som vill uggla? ^_^

5 jun, 2014 22:48

Borttagen

Avatar


Skrivet av cikki:
Troye Sivan gillade min kompis tumblrinlägg.


Hur kändes det för kompisen?

5 jun, 2014 22:48

1 2 3 ... 16835 16836 16837 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.