@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Upptäckte att youtubern Linn Ahlborg bor, lever och existerar i min stad.
Känner mig efter ;_; Brukar dock inte se på den sortens youtuber, men ändå xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 jun, 2014 21:24 |
|
Borttagen
|
Min kompis tweet: "Yo Directioners! Help me trend the #Itcausesconscvenses1dayZAYN&LOUIS
To get Louis and Zayn stop smoking.We all probably want them 2 stop!" Jag tror att hon på riktigt tror att hon kommer att lyckas få det att trenda. 5 jun, 2014 21:37 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Fiuq: Skrivet av Luna Chang: Boba 29? som i TJUGONIO. Jag går nu i nian, och vi är 16 i min klass. Den största klass jag har gått i är i sjuan då vi var 18. I sexan var vi 9 i hela klassen >_> Nu i nian är vi 21. I 7-8:an va min klass 20 i mellanstadiet var vi 31 i min klass. Alltså O_O Hej 5 jun, 2014 21:38 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Solkatten: Någon som har Goodreads? Hur läser man en bok där? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2014 21:39 |
|
Luna Chang
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fiuq: Skrivet av Luna Chang: Boba 29? som i TJUGONIO. Jag går nu i nian, och vi är 16 i min klass. Den största klass jag har gått i är i sjuan då vi var 18. I sexan var vi 9 i hela klassen >_> Nu i nian är vi 21. I 7-8:an va min klass 20 i mellanstadiet var vi 31 i min klass. är det inte jobbigt att vara så många? Jag har hela grundskolan haft samma klass (förutom att några kom till mellan 2-5) på ettan var vi 10 och på nian 14, och nu i yrkesskolan är i 8... Chit... i min klass går det 25, men en ny kille ska börja till höst så då blire vi 26! Han verkar förövrigt mycket trevlig! Det här är kul xD I våra klassrum finns det 24 platser. Vi var tvugna att stuva in ett bord i ett klassrum förra året för att min mattegrupp var för stor xD Boba Det förklarar saken^^ Jag bor i Piteå vilket är aaaningen mindre xD Hej 5 jun, 2014 21:42 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag är så stöööööört trött!
Nackspärr = mycket energi går åt bara till att kunna orka med en hel dag. Nu blir det lite bok och sedan sova ut as long as possible. (typ 4:00 med tanke på ljuset och inget som skymmer fönstret). ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 5 jun, 2014 21:50 |
|
cikki
Elev |
Troye Sivan gillade min kompis tumblrinlägg.
5 jun, 2014 22:02 |
|
Borttagen
|
Varför tappar man alltid bort saker just när man skulle behöva dem? x3
5 jun, 2014 22:06 |
|
Frivolt
Elev |
Blaah! Nån som vill uggla? ^_^
5 jun, 2014 22:48 |
|
Borttagen
|
5 jun, 2014 22:48 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen