@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Fick vikariera på förskola idag.
Jag var den enda coola "fröken" enligt ägaren, den enda priviligierade för utom honom själv som fick bära masken ![]() Förutom att ideligen bli kallad "fröken" kändes det grymt bra "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 5 jun, 2014 17:59 |
|
MizzNina
Elev |
Här har jag gått och våndats ett par dagar för att mina naglar ser så plastiga ut. Pratade med min mor om detta innan idag.
Jag: Ju brunare jag blir om händerna, ju falskare ser mina naglar ut. Hon: Ja, naglarna hänger inte riktigt med, inte de av plast i alla fall. Jag: Vadå plast? Hon: Har du inte lösnaglar?? Tack mamma, nu känns det ännu bättre. "I'm not arguing, I'm just explaining why I'm right." - Anonymous 5 jun, 2014 18:01 |
|
Borttagen
|
5 jun, 2014 18:56 |
|
SevLoveer
Elev |
5 jun, 2014 19:09 |
|
Borttagen
|
Mysigt när ens syrra ska hälla en massa örtsalt över en.. Jag stinker..
5 jun, 2014 19:28 |
|
Anna-chan
Elev |
OMN YEEEES!!! Whoop whoop ^^ xD Jag är äntligen klar med min Kanade-cosplay :3 xDD
Join the dark side, we have cookies~
5 jun, 2014 19:29 |
|
Anne Potter
Elev |
5 jun, 2014 19:31 |
|
Borttagen
|
Gratulerar till alla er som tar studenten idag, har gjort det eller ska göra det snart. Fortsätt fira att ni blivit arbetslösa!
5 jun, 2014 20:07 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som har Goodreads? Hur läser man en bok där?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2014 20:32 |
|
Boba
Elev |
Sara Ravenclaw: Tråkigt att högstadiet flyttade från din skola. Jag känner likadant som du, men kan medge att det kanske kan vara bra med en förändring efter alla år. Då blir det inte en så stor grej när (om) man behöver byta från högstadium till gymnasium. Hur som helst har man ju inget val, om det inte finns något högstadium i den nuvarande skolan...
Luna Chang: Oj, jag tror att det lägsta antalet elever i min klass har varit 23, så många är vi nu i sexan. Men kanske beror det på hur stor stad man bor i? Själv bor jag i Stockholm där de flesta skolor har ganska många elever... Och japp, vi blir tjugonio (kanske var det till och med 30, tror att det var något fel på klasslistan - en elev saknades, men uppfattade det inte riktigt) elever i min nya klass. c: potterflicka: Tack för stödet, det blir säkert bra till sjuan. Läraren i matematik i den nya skolan är allmänt känd som en krävande, men väldigt duktig lärare där jag bor. ^^ Min nuvarande klasslärare har också sagt att vi elever kan komma och hälsa på henne när vi har lust, så det kommer jag förmodligen göra. 5 jun, 2014 20:36 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen