@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LauraTree
Elev |
Jag har inga jobbiga läxor kvar nu, alltså this freedom! ♥
5 jun, 2014 15:02 |
|
Borttagen
|
Hello, a newbie here
5 jun, 2014 15:16 |
|
Syrup
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Vad är felet med mig? Jag ska alltid kolla på läskiga program innan jag ska sova... Varje måndag ser jag på Medium och ku kollar jag på Criminal Minds. Men de är så spännande!! Jag kollade också på Criminal Minds igår (eller tja, på vissa scener. Var på datorn också x) ), och då utredning utfördes så var min storasyster tvungen att gå ut från rummet för att hon tyckte att det var för äckligt med liket och det, men jag var enormt intresserad! Faktum är att jag hade just det liket som var med i den scenen framför mig i min dröm inatt, OCH JAG FICK OBDUCERA!!
5 jun, 2014 15:45
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 5 kl. 15:52
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Fiuq: Skrivet av Luna Chang: Boba 29? som i TJUGONIO. Jag går nu i nian, och vi är 16 i min klass. Den största klass jag har gått i är i sjuan då vi var 18. I sexan var vi 9 i hela klassen >_> Nu i nian är vi 21. I 7-8:an va min klass 20 i mellanstadiet var vi 31 i min klass. är det inte jobbigt att vara så många? Jag har hela grundskolan haft samma klass (förutom att några kom till mellan 2-5) på ettan var vi 10 och på nian 14, och nu i yrkesskolan är i 8... Chit... i min klass går det 25, men en ny kille ska börja till höst så då blire vi 26! Han verkar förövrigt mycket trevlig! 5 jun, 2014 15:45 |
|
Klaestron
Elev |
5 jun, 2014 16:10 |
|
Borttagen
|
Hullo, vad görs? 5 jun, 2014 16:12 |
|
Klaestron
Elev |
5 jun, 2014 16:18 |
|
Qlql
Elev |
5 jun, 2014 16:58 |
|
Solkatten
Elev |
Någon som har Goodreads? Hur läser man en bok där?
*** Åska är mysigt. ;3 "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2014 17:14 |
|
Borttagen
|
Okej okej, vem var det här på mugglis som kom med i KP-brevvänner? :3
5 jun, 2014 17:40 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen