Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16831 16832 16833 ... 30038 30039 30040
Användare Inlägg
Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Amaanda:
Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Amaanda:
Jag ska lämna in min ipad imorgon. Den är skolans och jag har haft den i typ tre år. Så det kommer bli väldigt tomt
Jag använder liksom den varje dag. Så det kommer bli som att förlora en del av sig själv typ. XC
SAMMA. HÄR.
Fast jag ska bara lämna min över lovet. But it still hurts :c
VI. FÅR. LIDA. MED. VARANDRA. *Snyft*


På min tid fick vi skrivblock, sudd och penna.
"Hå, hå, ja, ja, dagens ungdom. Annat var det på min tid."


Hahha ;D På min tid också, då hade vi block och penna, sudd och mobiler som nokia 3210 som man endast kunde ringa, smsa och spela snake med ;D

Dagens ungdomar..inge pli pårom! På min tid vare mye bättre, he sku ba vet! Nu spel de vi den dä mackapären som de kallar datooor, vi va ut o lekte vi ja! Japp!


Nämen, jag har aldrig fått någon dator jag av skolan D: De införde det året efter jag tagit studenten... -.-

5 jun, 2014 12:24

Kola
Elev

Avatar


Jippie! Jag slutade tidigt idag, mwohahahaha!!!

that's all I got to say

5 jun, 2014 12:32

Fellrendión
Elev

Avatar


Desperate Housewives är awesome.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

5 jun, 2014 12:35

Borttagen

Avatar


Det ska bli så kul att få komma till Småland igen!

5 jun, 2014 12:37

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av Fiuq:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Vildvittra:
Skrivet av Amaanda:
Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Amaanda:
Jag ska lämna in min ipad imorgon. Den är skolans och jag har haft den i typ tre år. Så det kommer bli väldigt tomt
Jag använder liksom den varje dag. Så det kommer bli som att förlora en del av sig själv typ. XC
SAMMA. HÄR.
Fast jag ska bara lämna min över lovet. But it still hurts :c
VI. FÅR. LIDA. MED. VARANDRA. *Snyft*


På min tid fick vi skrivblock, sudd och penna.
"Hå, hå, ja, ja, dagens ungdom. Annat var det på min tid."

Vi hade också skrivblock tills sjuan typ och nu under lektionerna använder jag det fortfarande ibland även fast man har en egen dator.

Skulle lämna min iPad i måndags, har haft den i 1 år men kommer sakna den även fast jag hatar att safari kraschar ibland.

Varför måste ni lämna den över lovet?

Hade papper - penna ända till 8:an då jag bytte skola. Men använde penna ibland ändå.

Vi använder inte våra i skolarbetet så mycket anyway..

De ska "sommerbestigas" fast min klass är enade i teorin om att de ska ta massa selfies och hålla på med våra intagram-konton...

another day, another slay

5 jun, 2014 13:58

Borttagen

Avatar

+1


Idag fick jag min fina skatteåterbäring, så nu har jag beställt både en allt-i-ett-skrivare, färgpatroner, baslådor till fjäderpennorna, en massa nytt och fint material samt betalat min medarbetare i Holland för att få rättigheter att använda hans fina designer när jag trycker upp brevpapper.

Det ska bli så underbart att få se Vilerïa utöka, även om det bara är ett litet steg i taget.

5 jun, 2014 14:10

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Fiuq:
Skrivet av Luna Chang:
Boba
29?
som i TJUGONIO.

Jag går nu i nian, och vi är 16 i min klass.
Den största klass jag har gått i är i sjuan då vi var 18.

I sexan var vi 9 i hela klassen >_>

Nu i nian är vi 21. I 7-8:an va min klass 20 i mellanstadiet var vi 31 i min klass.

är det inte jobbigt att vara så många?
Jag har hela grundskolan haft samma klass (förutom att några kom till mellan 2-5) på ettan var vi 10 och på nian 14, och nu i yrkesskolan är i 8...

5 jun, 2014 14:25

Borttagen

Avatar


Sjöng på Grässtråfestivalen idag, Proud Mary och Want u Back. Det var sjukt kul, även fast det var läskigt och jag sjöng en vers själv och vi fick panikändra i Want u Back för att Madde var sjuk. Det gick bra för oss sångerskor också, men de som spelade tappade dock bort sig i Proud Mary haha cx

5 jun, 2014 14:45

Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 5 kl. 15:05
Antal ändringar: 1

Frivolt
Elev

Avatar


Alltså det e så vaaarmt! Okej, jag borde inte klaga men det är inte kul o typ svettas bort xD

Men ska iaf på stan snart med en kompis och vi ska sätta oss på nån uteservering och fika och/eller äta middag Jag är rätt peppad!!

5 jun, 2014 14:45

Threstaler
Elev

Avatar


Hummlor ska enligt den fysiska lagen inte kunna flyga.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi.imgur.com%2F0RSkLtl.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fstream1.gifsoup.com%2Fview%2F973575%2Falice-in-wonderland-o.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fcdn.makeagif.com%2Fmedia%2F5-17-2015%2FYCHFiw.gif

5 jun, 2014 15:01

1 2 3 ... 16831 16832 16833 ... 30038 30039 30040

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.