@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Syrup
Elev |
5 jun, 2014 07:19 |
|
Andy Six
Elev |
Ska ta bussen 9.10, kommer fram 9.30, börjar 10
Usch palla vänta i skolan så länge! Mn vi ska iallafall grilla och äta godsaker och se på film så MUHAHAHAHA >: D
[img]http://www.animaatjes.de/bilder/pon-und-zi/animaatjes-pon-09859-176250/8/img]
5 jun, 2014 08:09 |
|
Klaestron
Elev |
Börjar morgonen med ett 50min långt telesamtal från en kompis i sthlm, morgonen fortsätts nu med kaffe och läsning i boken Nordiska väsen.
5 jun, 2014 09:51 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Amaanda: Skrivet av Minihäst: VI. FÅR. LIDA. MED. VARANDRA. *Snyft* Skrivet av Amaanda: SAMMA. HÄR.Jag ska lämna in min ipad imorgon. Den är skolans och jag har haft den i typ tre år. Så det kommer bli väldigt tomt Jag använder liksom den varje dag. Så det kommer bli som att förlora en del av sig själv typ. XC Fast jag ska bara lämna min över lovet. But it still hurts :c På min tid fick vi skrivblock, sudd och penna. "Hå, hå, ja, ja, dagens ungdom. Annat var det på min tid." Vi hade också skrivblock tills sjuan typ och nu under lektionerna använder jag det fortfarande ibland även fast man har en egen dator. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2014 10:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Vi har aldrig haft Ipad och har inte fortfarande heller x3Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Amaanda: Skrivet av Minihäst: VI. FÅR. LIDA. MED. VARANDRA. *Snyft* Skrivet av Amaanda: SAMMA. HÄR.Jag ska lämna in min ipad imorgon. Den är skolans och jag har haft den i typ tre år. Så det kommer bli väldigt tomt Jag använder liksom den varje dag. Så det kommer bli som att förlora en del av sig själv typ. XC Fast jag ska bara lämna min över lovet. But it still hurts :c På min tid fick vi skrivblock, sudd och penna. "Hå, hå, ja, ja, dagens ungdom. Annat var det på min tid." Vi hade också skrivblock tills sjuan typ och nu under lektionerna använder jag det fortfarande ibland även fast man har en egen dator. 5 jun, 2014 10:20 |
|
Fiuq
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Amaanda: Skrivet av Minihäst: VI. FÅR. LIDA. MED. VARANDRA. *Snyft* Skrivet av Amaanda: SAMMA. HÄR.Jag ska lämna in min ipad imorgon. Den är skolans och jag har haft den i typ tre år. Så det kommer bli väldigt tomt Jag använder liksom den varje dag. Så det kommer bli som att förlora en del av sig själv typ. XC Fast jag ska bara lämna min över lovet. But it still hurts :c På min tid fick vi skrivblock, sudd och penna. "Hå, hå, ja, ja, dagens ungdom. Annat var det på min tid." Vi hade också skrivblock tills sjuan typ och nu under lektionerna använder jag det fortfarande ibland även fast man har en egen dator. Skulle lämna min iPad i måndags, har haft den i 1 år men kommer sakna den även fast jag hatar att safari kraschar ibland. Varför måste ni lämna den över lovet? Hade papper - penna ända till 8:an då jag bytte skola. Men använde penna ibland ändå. Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;) 5 jun, 2014 11:07 |
|
Borttagen
|
Kollar på Zack And Cody xD
5 jun, 2014 11:18 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Vi har aldrig haft Ipad och har inte fortfarande heller x3 Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Amaanda: Skrivet av Minihäst: VI. FÅR. LIDA. MED. VARANDRA. *Snyft* Skrivet av Amaanda: SAMMA. HÄR.Jag ska lämna in min ipad imorgon. Den är skolans och jag har haft den i typ tre år. Så det kommer bli väldigt tomt Jag använder liksom den varje dag. Så det kommer bli som att förlora en del av sig själv typ. XC Fast jag ska bara lämna min över lovet. But it still hurts :c På min tid fick vi skrivblock, sudd och penna. "Hå, hå, ja, ja, dagens ungdom. Annat var det på min tid." Vi hade också skrivblock tills sjuan typ och nu under lektionerna använder jag det fortfarande ibland även fast man har en egen dator. Vi fick en Macbook ist för iPad. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 5 jun, 2014 11:22 |
|
Borttagen
|
Så tråkigt med begravningar, alltid sorgligt när någon när har dött :'(
5 jun, 2014 11:43 |
|
Borttagen
|
Idag är det Danmarks nationaldag och imorgon är den Sveriges nationaldag
5 jun, 2014 12:07 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen