Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16829 16830 16831 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Fiuq
Elev

Avatar


Skrivet av Luna Chang:
Boba
29?
som i TJUGONIO.

Jag går nu i nian, och vi är 16 i min klass.
Den största klass jag har gått i är i sjuan då vi var 18.

I sexan var vi 9 i hela klassen >_>

Nu i nian är vi 21. I 7-8:an va min klass 20 i mellanstadiet var vi 31 i min klass.

Do you dare to trust me? Well send me an owl and we'll see ;)

4 jun, 2014 23:24

Borttagen

Avatar


Ikväll skulle vi i 8:an jobba för niorna på deras avslutningsmiddag, det var mycket trevligt och det verkade som att de tyckte att maten var god. Jag skulle servera. Många fina tal och bra låtar spelades under kvällen. Framförda av både elever och lärarna.
Och eftersom jag jobbade ikväll för 9:orna får jag kompledigt imorgon c:

Men, mina fötter gör fortfarande väldigt, väldigt ont.

4 jun, 2014 23:28

Borttagen

Avatar


Nu ska jag gå och lägga mig. Eftersom min sambo är borta har jag heela sängen för mig själv. Ska typ lägga mig tvärsöver den bara för att jag kan!

4 jun, 2014 23:36

Fellrendión
Elev

Avatar


Vad är felet med mig? Jag ska alltid kolla på läskiga program innan jag ska sova...
Varje måndag ser jag på Medium och ku kollar jag på Criminal Minds.

Men de är så spännande!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

5 jun, 2014 00:09

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Vad är felet med mig? Jag ska alltid kolla på läskiga program innan jag ska sova...
Varje måndag ser jag på Medium och ku kollar jag på Criminal Minds.

Men de är så spännande!!

Jag var likadan för något år sedan, fast med skräckfilmer. Ville inte sova om jag inte hade sett en skräckfilm först, eller Ghost Whisperer.

5 jun, 2014 00:14

Vildvittra
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Amaanda:
Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Amaanda:
Jag ska lämna in min ipad imorgon. Den är skolans och jag har haft den i typ tre år. Så det kommer bli väldigt tomt
Jag använder liksom den varje dag. Så det kommer bli som att förlora en del av sig själv typ. XC
SAMMA. HÄR.
Fast jag ska bara lämna min över lovet. But it still hurts :c
VI. FÅR. LIDA. MED. VARANDRA. *Snyft*


På min tid fick vi skrivblock, sudd och penna.
"Hå, hå, ja, ja, dagens ungdom. Annat var det på min tid."

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

5 jun, 2014 00:17

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Vad är felet med mig? Jag ska alltid kolla på läskiga program innan jag ska sova...
Varje måndag ser jag på Medium och ku kollar jag på Criminal Minds.

Men de är så spännande!!

Jag var likadan för något år sedan, fast med skräckfilmer. Ville inte sova om jag inte hade sett en skräckfilm först, eller Ghost Whisperer.

Fast felet är att jag inte kan sova efter jag sett dem. >.<
Jag ser dem. De är spännande och jättebra. Men sen när jag ska sova så bara jag inbillar mig en massa.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

5 jun, 2014 00:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Vad är felet med mig? Jag ska alltid kolla på läskiga program innan jag ska sova...
Varje måndag ser jag på Medium och ku kollar jag på Criminal Minds.

Men de är så spännande!!

Jag var likadan för något år sedan, fast med skräckfilmer. Ville inte sova om jag inte hade sett en skräckfilm först, eller Ghost Whisperer.

Fast felet är att jag inte kan sova efter jag sett dem. >.<
Jag ser dem. De är spännande och jättebra. Men sen när jag ska sova så bara jag inbillar mig en massa.
Jag har alltid gillat att vara paranoid, men jag är också lite märklig. x)

5 jun, 2014 00:35

Borttagen

Avatar


Lyssnar på Blurred Lines - GLEE

5 jun, 2014 05:09

Minihäst
Elev

Avatar


Skrivet av Amaanda:
Skrivet av Minihäst:
Skrivet av Amaanda:
Jag ska lämna in min ipad imorgon. Den är skolans och jag har haft den i typ tre år. Så det kommer bli väldigt tomt
Jag använder liksom den varje dag. Så det kommer bli som att förlora en del av sig själv typ. XC
SAMMA. HÄR.
Fast jag ska bara lämna min över lovet. But it still hurts :c
VI. FÅR. LIDA. MED. VARANDRA. *Snyft*
Jaa :c
Buhuhuhuhu! Sista morgonen med den :c Alltså vad ska jag göra med mitt liv nu? Hahah.
Sedan kanske vi får dela två på en begagnad dator till vintern typ :c

another day, another slay

5 jun, 2014 07:18

1 2 3 ... 16829 16830 16831 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.