@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Igelkotten
Elev |
Jag vet inte varför, men chokladen jag har hemma smakar sprit.
Paj är bara ett annat ord för kärlek. ![]()
4 jun, 2014 21:33 |
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Amaanda: SAMMA. HÄR.Jag ska lämna in min ipad imorgon. Den är skolans och jag har haft den i typ tre år. Så det kommer bli väldigt tomt Jag använder liksom den varje dag. Så det kommer bli som att förlora en del av sig själv typ. XC Fast jag ska bara lämna min över lovet. But it still hurts :c another day, another slay 4 jun, 2014 21:33 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: kan jag få ditt nr isf? :o lite svårt annars. Oh hai there! Om du vill. ______________ Alltså. Idag ska jag måla. Måla massor. För nu är jag ledig tills på måndag *visslar* Måla är kul... Om man kan måla mer än sträckgubbar. Bläää. Total pissdag på jobbet. Önskar mord av kollega vore tillåtet 4 jun, 2014 21:34 |
|
lumos1
Elev |
Skrivet av Minihäst: Åhh, hej.blekk.se <4 Älskar hennes blogg! Om du inte gjort det läs hennes andra inlägg också! Ja det har jag gjort! Satt igår och läste igenom massor av hennes inlägg. Älskar hennes blogg otroligt mycket! : ) ♥ ;;
4 jun, 2014 21:38 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Igelkotten: Jag vet inte varför, men chokladen jag har hemma smakar sprit. Vad är det för choklad? Den enda chokladen jag ätit som smakar sprit är chokladpudding blandad med just, sprit. Ingenting jag rekommenderar någon för det smakade inte gott för fem öre!
4 jun, 2014 21:38 |
|
Igelkotten
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Igelkotten: Jag vet inte varför, men chokladen jag har hemma smakar sprit. Vad är det för choklad? Den enda chokladen jag ätit som smakar sprit är chokladpudding blandad med just, sprit. Ingenting jag rekommenderar någon för det smakade inte gott för fem öre! Nä det är nån choklad mamma köpte i Polen. Det är troligtvis sprit i den dock xD Tur för mig är att jag inte gillar chokladpudding ändå xD Paj är bara ett annat ord för kärlek. ![]()
4 jun, 2014 21:40 |
|
Zendaya
Elev |
Tror att jag kanske kommer få ännu färre presenter på min födelsedag i år än förra året även om det kanske skulle vara lite konstigt... gosh tror inte att jag får det jag vill ha från Etsy iaf eftersom jag inte tror att det skulle hinna fraktas till Sverige på 18 dagar
4 jun, 2014 21:52 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Det är ju sant! Spoiler: Tryck här för att visa! Man vet ju aldrig, de kan ju komma någon nyfiken häxa eller trollkarl ändå... (smart att lägga inlägget i spoiler!) 4 jun, 2014 22:38 |
|
Frivolt
Elev |
Får man plugga på folkhögskolor typ hela livet ut? D: Skita i universitet och jobb alltså, och bara plugga på folkhögskolor? D:
4 jun, 2014 22:42 |
|
Amaanda
Elev |
Skrivet av Minihäst: VI. FÅR. LIDA. MED. VARANDRA. *Snyft*Skrivet av Amaanda: SAMMA. HÄR.Jag ska lämna in min ipad imorgon. Den är skolans och jag har haft den i typ tre år. Så det kommer bli väldigt tomt Jag använder liksom den varje dag. Så det kommer bli som att förlora en del av sig själv typ. XC Fast jag ska bara lämna min över lovet. But it still hurts :c
4 jun, 2014 22:45 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen