@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Minihäst
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Ja x3 Nu känner jag mig som Hazel som vill ha svar av Van Houten >:' Skrivet av Borttagen: Asså fyyyyyy, John Green sluta tortera mig!! Det står ju aldrig om Hazel dör av cancern i the fault in our stars x_x Åh jag orkar inte ens tänka så långt haha Det räcker med hur död boken gör en! Spolier pga spoiler tfios samt läs inte om du inte vill se mitt alternativa slut Spoiler: Tryck här för att visa! another day, another slay 4 jun, 2014 19:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Minihäst: Ja, det är ungefär så jag tänkte det också c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Ja x3 Nu känner jag mig som Hazel som vill ha svar av Van Houten >:' Skrivet av Borttagen: Asså fyyyyyy, John Green sluta tortera mig!! Det står ju aldrig om Hazel dör av cancern i the fault in our stars x_x Åh jag orkar inte ens tänka så långt haha Det räcker med hur död boken gör en! Spolier pga spoiler tfios samt läs inte om du inte vill se mitt alternativa slut Spoiler: Tryck här för att visa! Jag läste lite på nätet: Spoiler: Tryck här för att visa! 4 jun, 2014 19:38 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Minihäst: Ja, det är ungefär så jag tänkte det också c:Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Ja x3 Nu känner jag mig som Hazel som vill ha svar av Van Houten >:' Skrivet av Borttagen: Asså fyyyyyy, John Green sluta tortera mig!! Det står ju aldrig om Hazel dör av cancern i the fault in our stars x_x Åh jag orkar inte ens tänka så långt haha Det räcker med hur död boken gör en! Spolier pga spoiler tfios samt läs inte om du inte vill se mitt alternativa slut Spoiler: Tryck här för att visa! Jag läste lite på nätet: Spoiler: Tryck här för att visa! Right, har också läst det där ^^ Tror lite på Minihästs teori 4 jun, 2014 19:39 |
|
Klaestron
Elev |
4 jun, 2014 20:21 |
|
Frivolt
Elev |
Baah! Jag har jääättetråkigt D: verkligen jääättetråkigt! Vet inte vad jag ska göra
4 jun, 2014 20:22 |
|
Borttagen
|
Mitt hår är uppsatt jättefult (tror jag, har ingen spegel) men jag orkar inte göra någonting åt det.
4 jun, 2014 20:27 |
|
Borttagen
|
Haha firar mitt sommarlov med disneyfilmer
4 jun, 2014 20:51 |
|
Kola
Elev |
Jag vill sova. Men jag vill inte sova. You see my dilemma?
that's all I got to say 4 jun, 2014 21:01 |
|
Amaanda
Elev |
Jag ska lämna in min ipad imorgon. Den är skolans och jag har haft den i typ tre år. Så det kommer bli väldigt tomt
Jag använder liksom den varje dag. Så det kommer bli som att förlora en del av sig själv typ. XC
4 jun, 2014 21:04 |
|
Elma00
Elev |
4 jun, 2014 21:11 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen