@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag hittade en fyrklöver och då fick jag inspiration att leta efter flera. Efter någon kilometer hittade jag en till, men på den lilla plätten var nästan alla fyrklöver och några t o m femklöver! Kan det bli så? Är jag värsta Alexander Lucas nu? Eller var det någon annan växt som bara såg ut som klöver? Jag plockade ingen från den plätten utan behöll bara den jag hittade allra först. Jag ska ta med den på min intervju i morgon.
4 jun, 2014 18:42 |
|
Andy Six
Elev |
Okej har jättetråkigt xD
uggla någon? :3 Kolla på min Blogg? Ge mig tips på vad jag ska göra? Något? xDD
[img]http://www.animaatjes.de/bilder/pon-und-zi/animaatjes-pon-09859-176250/8/img]
4 jun, 2014 18:44 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Skrivet av Boba: Besökte idag min nya skola som jag ska börja sjuan i till hösten. Fick träffa ett par av mina nya lärare plus min nya klass - räknade till att vi är nio av 29 i klassen som kommer från min nuvarande skola. Det känns ganska skönt, men hade (och har fortfarande) ångest då jag lämnade skolan. Det blir säkert bra i sjuan, men jag vill verkligen inte lämna min nuvarande skola och framför allt inte mina lärare. Är dock tvungen, eftersom det där bara finns låg- och mellanstadium. Går mitt sjunde år i min nuvarande skola, då jag har gått där sedan jag började förskoleklassen. Jag kan ju alltid komma och hälsa på, men det känns just nu hemskt att jag bara har fyra skoldagar kvar av sexan... Det samma händer för mig i höst ![]() ![]()
4 jun, 2014 18:49 |
|
Luna Chang
Elev |
Boba
29? som i TJUGONIO. Jag går nu i nian, och vi är 16 i min klass. Den största klass jag har gått i är i sjuan då vi var 18. I sexan var vi 9 i hela klassen >_> Hej 4 jun, 2014 19:03 |
|
Borttagen
|
Madde får inte gå på konserten för att Beas farbror bröt benet eller något och inte kan åka med Bea, Ebba och Madde. Är sjukt ledsen för hennes skull, men ändå glad för min egen för jag vet seriöst inte hur jag skulle överleva om hon fick se 5sos och inte jag.
Och Ines får inte heller gå, så hon gav sin biljett till Alva. 4 jun, 2014 19:06 |
|
potterflicka
Elev |
Boba:
Det kan kännas väldigt jobbigt att lämna en skola som man gått i under en evighet och att lämna sina lärare. Men oftast blir det bra på den nya skolan, och jag tror att det kommer bli jättebra för dig också, även om det inte känns så just nu. EDIT: Och du kan ju hälsa på dina gamla lärare sedan. 4 jun, 2014 19:09 |
|
Borttagen
|
Asså fyyyyyy, John Green sluta tortera mig!! Det står ju aldrig om Hazel dör av cancern i the fault in our stars x_x
4 jun, 2014 19:13 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Asså fyyyyyy, John Green sluta tortera mig!! Det står ju aldrig om Hazel dör av cancern i the fault in our stars x_x Åh jag orkar inte ens tänka så långt haha Det räcker med hur död boken gör en! 4 jun, 2014 19:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny00: Ja x3 Nu känner jag mig som Hazel som vill ha svar av Van Houten >:' Skrivet av Borttagen: Asså fyyyyyy, John Green sluta tortera mig!! Det står ju aldrig om Hazel dör av cancern i the fault in our stars x_x Åh jag orkar inte ens tänka så långt haha Det räcker med hur död boken gör en! 4 jun, 2014 19:26 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny00: Ja x3 Nu känner jag mig som Hazel som vill ha svar av Van Houten >:' Skrivet av Borttagen: Asså fyyyyyy, John Green sluta tortera mig!! Det står ju aldrig om Hazel dör av cancern i the fault in our stars x_x Åh jag orkar inte ens tänka så långt haha Det räcker med hur död boken gör en! Jag tror att det är lite meningen att man ska känna så, med tanke på hur John Green är x) 4 jun, 2014 19:28 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen