@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Omargad :OOOOOSkrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Eller LotR! Min brevvän i USA började med bågskytte för att hon älskade Legolas ;3 Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kim Potter: Är sjukt stolt över mig själv.. Har börjat skjuta pilbåge idag/bara lite innan för jag fick en i födelsedags present och guess what? Efter bara typ 5 skott så träffade jag det gula! C: Inte i mitten kanske men.. Still! Typ på den yttersta gula fast ganska långt in Har annars bara prickat utanför typ 3/2 gånger och träffat de svarta 1 gång, innersta blåa en gång, yttersta blåa en gång cx Och aldrig de vita ~ Alltså en sådan här tavla om ni undrar xD Jag skulle vilja påbörja bågskytte till hösten. :3 Det är kul! Ja verkligen! Mh >:3 Jag tycker om Legolas mer i The Hobbit (även om han typ inte är med i boken) mer än i LotR owo Skrivet av Ithrenniel: Jag tycker att ditt hår är jättefint nu, men du skulle säkert passa superbra i kort också ^^Jag är så trött... btw, tycker ni att jag borde klippa mig korthårig? ^^ 4 jun, 2014 17:21 |
|
Solkatten
Elev |
Känner igen den solen... men kommer verkligen inte ihåg vart... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2014 17:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Känner igen den solen... men kommer verkligen inte ihåg vart... Är ju från Teletubbies 4 jun, 2014 17:36 |
|
cikki
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jaaa, från Teletubbies! C:Skrivet av Solkatten: Känner igen den solen... men kommer verkligen inte ihåg vart... Är ju från Teletubbies OCH JAG HAR OCKSÅ TROTT ATT DET VARIT EN POJKE! 4 jun, 2014 17:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av cikki: HALLÅ JAG MED??? Hela mitt liv har varit en lögn...... :CSkrivet av Borttagen: Jaaa, från Teletubbies! C:Skrivet av Solkatten: Känner igen den solen... men kommer verkligen inte ihåg vart... Är ju från Teletubbies OCH JAG HAR OCKSÅ TROTT ATT DET VARIT EN POJKE! 4 jun, 2014 17:43 |
|
Borttagen
|
Alltså när det låter från badrummet och man tänker att det är någon av katterna som härjar där inne, men så ser man att båda katterna ligger bredvid en..
4 jun, 2014 17:52 |
|
Anne Potter
Elev |
4 jun, 2014 17:59
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 4 kl. 18:00
|
|
Li
Biträdande rektor |
Har jobbat hela dagen och är helt slut men ska baka paj till fikat på jobbet imorgon så japp, bara att sätta gång. Har just gjort klart 3 av 4 pajer och har den första i ugnen när jag upptäcker att DET ÄR ÄCKLIGA INSEKTER I HAVREGRYNEN som åååh bara är där och bara att kasta allting alltså och jag vill bara GRÅTA. Så nu får Erik köpa 'fuskpajer' som vi ska göra istället för aldrig att jag gör om allt med ny smuldeg och ååh så himla ledsen orkar inte.
without something there is no nothing 4 jun, 2014 18:00 |
|
Anne Potter
Elev |
Skrivet av Li: Har jobbat hela dagen och är helt slut men ska baka paj till fikat på jobbet imorgon så japp, bara att sätta gång. Har just gjort klart 3 av 4 pajer och har den första i ugnen när jag upptäcker att DET ÄR ÄCKLIGA INSEKTER I HAVREGRYNEN som åååh bara är där och bara att kasta allting alltså och jag vill bara GRÅTA. Så nu får Erik köpa 'fuskpajer' som vi ska göra istället för aldrig att jag gör om allt med ny smuldeg och ååh så himla ledsen orkar inte. Uh.. Så äckligt och jobbigt... Men det går säkert bra! ![]()
4 jun, 2014 18:01 |
|
potterflicka
Elev |
Jag och min kompis delade en '' Frappe '' på McDonald's.
Hon har smittat ner mig med någon sjukdom :-( 4 jun, 2014 18:17 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen