@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kim Potter
Elev |
Är sjukt stolt över mig själv..
Har börjat skjuta pilbåge idag/bara lite innan för jag fick en i födelsedags present och guess what? Efter bara typ 5 skott så träffade jag det gula! C: Inte i mitten kanske men.. Still! Typ på den yttersta gula fast ganska långt in Har annars bara prickat utanför typ 3/2 gånger och träffat de svarta 1 gång, innersta blåa en gång, yttersta blåa en gång cx Och aldrig de vita ~ Alltså en sådan här tavla om ni undrar xD ![]()
4 jun, 2014 16:30 |
|
Borttagen
|
#skinfor1D kan vara den dummaste taggen någonsin. Vet inte ens om #cutforBieber var värre.
Usch, hur kan folk ens göra så? 4 jun, 2014 16:31 |
|
Boba
Elev |
Besökte idag min nya skola som jag ska börja sjuan i till hösten. Fick träffa ett par av mina nya lärare plus min nya klass - räknade till att vi är nio av 29 i klassen som kommer från min nuvarande skola. Det känns ganska skönt, men hade (och har fortfarande) ångest då jag lämnade skolan. Det blir säkert bra i sjuan, men jag vill verkligen inte lämna min nuvarande skola och framför allt inte mina lärare. Är dock tvungen, eftersom det där bara finns låg- och mellanstadium. Går mitt sjunde år i min nuvarande skola, då jag har gått där sedan jag började förskoleklassen. Jag kan ju alltid komma och hälsa på, men det känns just nu hemskt att jag bara har fyra skoldagar kvar av sexan...
4 jun, 2014 16:54
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 4 kl. 16:56
|
|
cikki
Elev |
4 jun, 2014 16:55 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Kim Potter: Är sjukt stolt över mig själv.. Har börjat skjuta pilbåge idag/bara lite innan för jag fick en i födelsedags present och guess what? Efter bara typ 5 skott så träffade jag det gula! C: Inte i mitten kanske men.. Still! Typ på den yttersta gula fast ganska långt in Har annars bara prickat utanför typ 3/2 gånger och träffat de svarta 1 gång, innersta blåa en gång, yttersta blåa en gång cx Och aldrig de vita ~ Alltså en sådan här tavla om ni undrar xD Jag skulle vilja påbörja bågskytte till hösten. :3 Det är kul! "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2014 17:14 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kim Potter: Är sjukt stolt över mig själv.. Har börjat skjuta pilbåge idag/bara lite innan för jag fick en i födelsedags present och guess what? Efter bara typ 5 skott så träffade jag det gula! C: Inte i mitten kanske men.. Still! Typ på den yttersta gula fast ganska långt in Har annars bara prickat utanför typ 3/2 gånger och träffat de svarta 1 gång, innersta blåa en gång, yttersta blåa en gång cx Och aldrig de vita ~ Alltså en sådan här tavla om ni undrar xD Jag skulle vilja påbörja bågskytte till hösten. :3 Det är kul! Ja verkligen!
4 jun, 2014 17:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Eller LotR! Min brevvän i USA började med bågskytte för att hon älskade Legolas ;3Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kim Potter: Är sjukt stolt över mig själv.. Har börjat skjuta pilbåge idag/bara lite innan för jag fick en i födelsedags present och guess what? Efter bara typ 5 skott så träffade jag det gula! C: Inte i mitten kanske men.. Still! Typ på den yttersta gula fast ganska långt in Har annars bara prickat utanför typ 3/2 gånger och träffat de svarta 1 gång, innersta blåa en gång, yttersta blåa en gång cx Och aldrig de vita ~ Alltså en sådan här tavla om ni undrar xD Jag skulle vilja påbörja bågskytte till hösten. :3 Det är kul! Ja verkligen! 4 jun, 2014 17:17 |
|
Ithrenniel
Elev |
4 jun, 2014 17:17 |
|
Kim Potter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kim Potter: Eller LotR! Min brevvän i USA började med bågskytte för att hon älskade Legolas ;3 Skrivet av Solkatten: Skrivet av Kim Potter: Är sjukt stolt över mig själv.. Har börjat skjuta pilbåge idag/bara lite innan för jag fick en i födelsedags present och guess what? Efter bara typ 5 skott så träffade jag det gula! C: Inte i mitten kanske men.. Still! Typ på den yttersta gula fast ganska långt in Har annars bara prickat utanför typ 3/2 gånger och träffat de svarta 1 gång, innersta blåa en gång, yttersta blåa en gång cx Och aldrig de vita ~ Alltså en sådan här tavla om ni undrar xD Jag skulle vilja påbörja bågskytte till hösten. :3 Det är kul! Ja verkligen! Mh >:3 Jag tycker om Legolas mer i The Hobbit (även om han typ inte är med i boken) mer än i LotR owo
4 jun, 2014 17:19 |
|
potterflicka
Elev |
4 jun, 2014 17:20 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen