@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
FAMILJEN ÄR PÅ STAN, JAG ÄR ENSAM I LÄGENHETEN OCH HAR 1D-PARTY. SPELAR ALLA DERAS LÅTAR PÅ HÖG VOLYM OCH ÄTER MORÖTTER FÖR ATT HEDRA LOUIS ♥
4 jun, 2014 14:57 |
|
Borttagen
|
Älskar att ha WiFi i bussen :3 ♥
4 jun, 2014 15:40 |
|
Anna-chan
Elev |
4 jun, 2014 15:40 |
|
Borttagen
|
och där kom kraschen.. ^^
4 jun, 2014 16:11 |
|
Solkatten
Elev |
Kan trollstaven sluta lysa? :< Jag har ingen duell som jag inte har svarat på.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2014 16:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Kan trollstaven sluta lysa? :< Jag har ingen duell som jag inte har svarat på. Har haft så där i ett år nu. Väldigt störigt.. 4 jun, 2014 16:16 |
|
Borttagen
|
Har nu testat sminket och frisyren till skolavslutningen. Det blev bra, tihi ^^
4 jun, 2014 16:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Kan trollstaven sluta lysa? :< Jag har ingen duell som jag inte har svarat på. Har haft så där i ett år nu. Väldigt störigt.. Då vet man ju inte om man faktiskt har fått en duell eller om det bara är trollstaven så nu måste man ju gå in och kolla... "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2014 16:22 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Kan trollstaven sluta lysa? :< Jag har ingen duell som jag inte har svarat på. Har haft så där i ett år nu. Väldigt störigt.. Då vet man ju inte om man faktiskt har fått en duell eller om det bara är trollstaven så nu måste man ju gå in och kolla... Jag har också haft sådär i kanske en månad nu.. ![]() ![]()
4 jun, 2014 16:24 |
|
cikki
Elev |
Har gjort en ny ingen reklam tack-skylt ^^
4 jun, 2014 16:25 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen