Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16822 16823 16824 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Trollstaven lyser även fast den inte ska. ._.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 jun, 2014 11:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Yay!! Äntligen har jag börjat läsa igen x3 Har inte läst på typ 100 år x_x
DU HAR ALDRIG LÄST ALLA MINA MEDDELANDEN, WÄÄÄ D;

4 jun, 2014 11:23

Borttagen

Avatar


Sista tentan gjord nu!

4 jun, 2014 11:26

Obliviate_
Elev

Avatar


skitdag på jobbet framför mig. meh...

måste hitta någon att smsa med D:

4 jun, 2014 11:52

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
skitdag på jobbet framför mig. meh...

måste hitta någon att smsa med D:


Oh hai there! Om du vill.

______________

Alltså. Idag ska jag måla. Måla massor. För nu är jag ledig tills på måndag *visslar*

4 jun, 2014 12:00

Borttagen

Avatar


HEJA RAVENCLAW OMG OMG ♥

4 jun, 2014 12:32

Hedwig96
Elev

Avatar


Spoiler:
Tryck här för att visa!
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Hedwig96:
LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl

Nästa år ska nog planerna sättas i verket..

yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall
Pssh kan ju börja med att sommarjobba

ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också
Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe
Perfekt med en servitör!

Haha känner lite samma xD Åh jag kan se framför mig hur inredningen skulle se ut med pumpor, lite äldre möbler, menyer i form av pergament, gamla trollformelböcker, tavlor över häxor och trollkarlar och Hogwarts-banderoller ♥

Ja..
Och tavlorna skulle röra på sej.
När börjar vi?
Ja det skulle de! Och det ska finnas ugglor!!
Hmm, jag har två år kvar i skolan, men sen kanske?
Jag har... Ehh fem år kvar >>
Men du kunde väl sommarjobba och sedan få fast anställning! ^^

Det tar ändå sin tid att få igång allt så de är helt lugnt. Var skall vi ha vårt ställe?
På en plats skyddad för mugglare. Eller är det tänkt att vi ska servera mugglarna HP-mat förresten? Jag tänker mig en fin plats vid havet nära skogen typ, men det kanske är mer "magiskt" att ha i någon gammal, orenoverad lokal typ..c;

jag tänkte typ att vi just skulle servera mugglare liksom, men inte vet jag...
En plats vid havet skulle vara bra
Aa det är nog bäst, lite svårt att hitta alla häxor och trollkarlar Havet, ja!

Man vet ju aldrig, de kan ju komma någon nyfiken häxa eller trollkarl ändå...

4 jun, 2014 13:46

Borttagen

Avatar


MIN GRUPP VANN IGÅR PÅ BODA BORG
Vi bestod av fyra tjejer. Och vi vann över gruppen med de fyra mest vinnarinriktade idiotiska killarna som finns. Vi hade åtta lyckade försök och 89 försök totalt, de hade 8 lyckade försök och 129 totala försök. HAHA vi är bäst ♥
Dock så var Triathlon typ det jobbigaste någonsin? Och vi fick göra den 4 gånger innan vi klarade den. Jag fick cykla alla gånger. FÖRSTÅR NI HUR ONT MINA LÅR GÖR NU? DDDD:

Och så slutade vi 12.20 idag pga. vi städade så snabbt. Egentligen skulle vi ha slutat 15.00

4 jun, 2014 13:54

SevLoveer
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Jag gillar hur Mugglis är sådär "litet". :3

Liksom, när det är så litet så förekommer mobbning nästan aldrig (i alla fall har jag inte upplevt att det kommer ofta) och här är alla som en slags familj. xD


True true

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi57.tinypic.com%2F2vuj13d.jpg

4 jun, 2014 13:57

Solkatten
Elev

Avatar


Kan man på Instagram se vilka bilder man har gillat? Hur gör man det isf?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

4 jun, 2014 13:59

1 2 3 ... 16822 16823 16824 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.