@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Hittade denna på Mojjes instagram ;P Gråter du? Nej, jag är allergisk. Allergisk mot vadå? Mot livet! Nu ska jag sova c: Tack och hej, leverpastej! Gråter du? Nej, jag är allergisk. Allergisk mot vadå? Världen! Sov gott Therese! Själv har jag ett otroligt sug efter knäckebröd och ser på GoT (och är väldigt allergisk, gråter inte alls!) Ibland får man vara allergisk mot världen och livet ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2014 08:10 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Aa det är nog bäst, lite svårt att hitta alla häxor och trollkarlar Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: På en plats skyddad för mugglare. Eller är det tänkt att vi ska servera mugglarna HP-mat förresten? Jag tänker mig en fin plats vid havet nära skogen typ, men det kanske är mer "magiskt" att ha i någon gammal, orenoverad lokal typ..c; Skrivet av LauraTree: Skrivet av yerAwizardThea: Men du kunde väl sommarjobba och sedan få fast anställning! ^^ Skrivet av LauraTree: Jag har... Ehh fem år kvar >> Skrivet av Hedwig96: Ja det skulle de! Och det ska finnas ugglor!! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Perfekt med en servitör! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Hedwig96: Pssh kan ju börja med att sommarjobba LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl Nästa år ska nog planerna sättas i verket.. yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe Haha känner lite samma xD Åh jag kan se framför mig hur inredningen skulle se ut med pumpor, lite äldre möbler, menyer i form av pergament, gamla trollformelböcker, tavlor över häxor och trollkarlar och Hogwarts-banderoller ♥ Ja.. Och tavlorna skulle röra på sej. När börjar vi? Hmm, jag har två år kvar i skolan, men sen kanske? Det tar ändå sin tid att få igång allt så de är helt lugnt. Var skall vi ha vårt ställe? jag tänkte typ att vi just skulle servera mugglare liksom, men inte vet jag... En plats vid havet skulle vara bra 4 jun, 2014 08:29 |
|
Minihäst
Elev |
Åhh, hej.blekk.se <4
Älskar hennes blogg! Om du inte gjort det läs hennes andra inlägg också! another day, another slay 4 jun, 2014 08:45 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Hittade denna på Mojjes instagram ;P Gråter du? Nej, jag är allergisk. Allergisk mot vadå? Mot livet! Nu ska jag sova c: Tack och hej, leverpastej! Gråter du? Nej, jag är allergisk. Allergisk mot vadå? Världen! Sov gott Therese! Själv har jag ett otroligt sug efter knäckebröd och ser på GoT (och är väldigt allergisk, gråter inte alls!) Ibland får man vara allergisk mot världen och livet ♥ just nu är jag nog bägge..
4 jun, 2014 08:48 |
|
Afturelding
Elev |
4 jun, 2014 09:32 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Hittade denna på Mojjes instagram ;P Gråter du? Nej, jag är allergisk. Allergisk mot vadå? Mot livet! Nu ska jag sova c: Tack och hej, leverpastej! Gråter du? Nej, jag är allergisk. Allergisk mot vadå? Världen! Sov gott Therese! Själv har jag ett otroligt sug efter knäckebröd och ser på GoT (och är väldigt allergisk, gråter inte alls!) Ibland får man vara allergisk mot världen och livet ♥ just nu är jag nog bägge.. Ahw ♥ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 4 jun, 2014 09:52 |
|
Borttagen
|
Alltså ... Orkar inte. Jag vaknade ju nära fem imorse och hade inget att göra, så jag skrev på ett kapitel åt min FF
ASDFGHJKLÖÄ IDIOTLIV JAG HATAR DIG GUD FÅR JAG INTE HA EN ENDA LYCKAD SAK I LIVET TACK SÅ HEMSKT MYCKET JAG HOPPAS JAG FAR ÅT HELVETE NÄR JAG DÖR SÅ JAG SLIPPER DIG SEN MOAHAHAHA Tralala, ni har aldrig läst det där ![]() 4 jun, 2014 10:08
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 4 kl. 11:23
|
|
Solkatten
Elev |
Åh jag vill till Australien...
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 4 jun, 2014 10:11 |
|
Borttagen
|
MARCEL =D
4 jun, 2014 10:28 |
|
Borttagen
|
Yay!! Äntligen har jag börjat läsa igen x3 Har inte läst på typ 100 år x_x
4 jun, 2014 10:56 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen