@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: NEEEJ, DET ÄR THE AMAZAYN 14 HOURS OF EERIN THE CRAZY ALIENS LIFE 8D DEN GÅR PÅ 737292:AN JUST NU :''DSkrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: HRM HRM, EN FLM SOM HANDLAR OM MIG?? Lol... filmen jag ser på nu är sååå weird... gissa vilken. Den går på tv. Nej... det är Pang Pang som går på 6:an. (SORRY, JAG ÄR TRÖTT =D) 3 jun, 2014 22:36 |
|
Vildvittra
Elev |
Hittade denna på Mojjes instagram ;P
Gråter du? Nej, jag är allergisk. Allergisk mot vadå? Mot livet! Nu ska jag sova c: Tack och hej, leverpastej! "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2014 22:53 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Hittade denna på Mojjes instagram ;P Gråter du? Nej, jag är allergisk. Allergisk mot vadå? Mot livet! Nu ska jag sova c: Tack och hej, leverpastej! Gråter du? Nej, jag är allergisk. Allergisk mot vadå? Världen! Sov gott Therese! Själv har jag ett otroligt sug efter knäckebröd och ser på GoT (och är väldigt allergisk, gråter inte alls!)
3 jun, 2014 23:44 |
|
Borttagen
|
Vilka här ska se Big brother 2014?
3 jun, 2014 23:48 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vilka här ska se Big brother 2014? Har jag inget bättre för mig så kanske det blir att titta på, för medverka tänker jag inte
3 jun, 2014 23:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Härligt! Nä medverka vill jag nog inte heller.. av många olika anledningar. Skrivet av Borttagen: Vilka här ska se Big brother 2014? Har jag inget bättre för mig så kanske det blir att titta på, för medverka tänker jag inte 3 jun, 2014 23:52 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Härligt! Nä medverka vill jag nog inte heller.. av många olika anledningar. Skrivet av Borttagen: Vilka här ska se Big brother 2014? Har jag inget bättre för mig så kanske det blir att titta på, för medverka tänker jag inte Pga min yrkesroll känns det lite sådär att vara med men även att bli filmad 24/7 skulle vara rätt frustrerande!
3 jun, 2014 23:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Klaestron: Håller med. Vem vill egentligen bli filmad i tv för att stå och duscha och sånt där? Även om det är en dokusåpa. Men som sagt det är ju en tävling man får ju räkna med sånt där.Skrivet av Borttagen: Skrivet av Klaestron: Härligt! Nä medverka vill jag nog inte heller.. av många olika anledningar. Skrivet av Borttagen: Vilka här ska se Big brother 2014? Har jag inget bättre för mig så kanske det blir att titta på, för medverka tänker jag inte Pga min yrkesroll känns det lite sådär att vara med men även att bli filmad 24/7 skulle vara rätt frustrerande! Vet ju att de är inlåsta i ett hus och måste ju duscha och så men skulle nog aldrig vilja bli filmad medan jag duschar oavsett vad haha 3 jun, 2014 23:59 |
|
Borttagen
|
Det är typ två inloggade
Jag somnade typ vid midnatt, och så vaknade jag klockan 04:48 (och ja, jag kollar klockan exakt när jag vaknar, morgonmänniska) och så kan jag inte somna om -.- Gaaah jag är skithungrig, men jag vill inte väcka resten ;_; #foreveralone 4 jun, 2014 05:08 |
|
Brandon Wyatt
Elev |
4 jun, 2014 07:57 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen