@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Vill någon rolla med mig? ;_; PLEASE! Jag är desperat här! Inget av mina rollspel funkar, eller tja... ett gör det men inget annat. Inget varar mer än "planeringen" eller när tråden precis skapas. Efter mallen brukar allt bara brytas. Ingen är intresserad av mina annonser om något särskilt så då undrar jag om någon är intresserad av ett där vi planerar tillsammans. Helst fantasy. Kanske något som har med någon mytologi att göra... I don't know... Jag kan! 3 jun, 2014 21:18 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Fellrendión: Vill någon rolla med mig? ;_; PLEASE! Jag är desperat här! Inget av mina rollspel funkar, eller tja... ett gör det men inget annat. Inget varar mer än "planeringen" eller när tråden precis skapas. Efter mallen brukar allt bara brytas. Ingen är intresserad av mina annonser om något särskilt så då undrar jag om någon är intresserad av ett där vi planerar tillsammans. Helst fantasy. Kanske något som har med någon mytologi att göra... I don't know... Nu måste jag sova men jag rollar gärna imorgon! jag är jättecoolig älska mig plz 3 jun, 2014 21:18 |
|
Airi
Elev |
3 jun, 2014 21:18 |
|
Fellrendión
Elev |
Choppa och Queen Boo: Vad säger ni om vi har ett gemensamt rollspel?
Kan rollspelet utspela sig under vikingatiden? ^^ (Vi kan planera handlingen imorgon för jag ska också sova snart)
3 jun, 2014 21:20 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: Choppa och Queen Boo: Vad säger ni om vi har ett gemensamt rollspel? Kan rollspelet utspela sig under vikingatiden? ^^ (Vi kan planera handlingen imorgon för jag ska också sova snart) Sure ^^ 3 jun, 2014 21:22 |
|
lumos1
Elev |
3 jun, 2014 21:46 |
|
Fellrendión
Elev |
3 jun, 2014 22:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Fellrendión: HRM HRM, EN FLM SOM HANDLAR OM MIG??Lol... filmen jag ser på nu är sååå weird... gissa vilken. Den går på tv. 3 jun, 2014 22:15 |
|
Fellrendión
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Fellrendión: HRM HRM, EN FLM SOM HANDLAR OM MIG?? Lol... filmen jag ser på nu är sååå weird... gissa vilken. Den går på tv. Nej... det är Pang Pang som går på 6:an.
3 jun, 2014 22:19 |
|
Hedwig96
Elev |
Jag minns sommarloven när man var liten. Då var man ledig och kunde leka hela dagarna. Nu ska man bara jobba och vänta på att skolan ska börja igen så att det blir lugnare...
Nu har jag haft sommarlov en vecka, 10 återstår. Vänta va.. från och med när fick jag 11 veckor, brukar de inte vara 10?? 3 jun, 2014 22:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen