Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16819 16820 16821 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Vill någon rolla med mig? ;_;

PLEASE! Jag är desperat här!

Inget av mina rollspel funkar, eller tja... ett gör det men inget annat. Inget varar mer än "planeringen" eller när tråden precis skapas. Efter mallen brukar allt bara brytas.

Ingen är intresserad av mina annonser om något särskilt så då undrar jag om någon är intresserad av ett där vi planerar tillsammans.

Helst fantasy. Kanske något som har med någon mytologi att göra... I don't know...

Jag kan!

3 jun, 2014 21:18

Queen Boo
Elev

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Vill någon rolla med mig? ;_;

PLEASE! Jag är desperat här!

Inget av mina rollspel funkar, eller tja... ett gör det men inget annat. Inget varar mer än "planeringen" eller när tråden precis skapas. Efter mallen brukar allt bara brytas.

Ingen är intresserad av mina annonser om något särskilt så då undrar jag om någon är intresserad av ett där vi planerar tillsammans.

Helst fantasy. Kanske något som har med någon mytologi att göra... I don't know...

Nu måste jag sova men jag rollar gärna imorgon!

jag är jättecoolig älska mig plz

3 jun, 2014 21:18

Airi
Elev

Avatar


JAG VÄNTAR PÅ ATT MIN DUNERKLUBBA SKA BLI SÅLD!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Flh3.googleusercontent.com%2Fproxy%2FUcT8skg-lKDQt3QqZyFGBf5bGHAK0OQJyZZQ0H7n4wwSMh2Q-kLtgV5cYVircf4FSzSRHTuqVHzZj7kLLJXzl69BpUfQ0S6Od9FG-R1h-VBe9uQ3JSS2TOS111s6GjXe1d_DVugVsvErlj-JnOHTABcx84U

3 jun, 2014 21:18

Fellrendión
Elev

Avatar


Choppa och Queen Boo: Vad säger ni om vi har ett gemensamt rollspel?

Kan rollspelet utspela sig under vikingatiden? ^^

(Vi kan planera handlingen imorgon för jag ska också sova snart)

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

3 jun, 2014 21:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Choppa och Queen Boo: Vad säger ni om vi har ett gemensamt rollspel?

Kan rollspelet utspela sig under vikingatiden? ^^

(Vi kan planera handlingen imorgon för jag ska också sova snart)

Sure ^^

3 jun, 2014 21:22

lumos1
Elev

Avatar


3 jun, 2014 21:46

Fellrendión
Elev

Avatar


Lol... filmen jag ser på nu är sååå weird... gissa vilken. Den går på tv.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

3 jun, 2014 22:14

Borttagen

Avatar


Skrivet av Fellrendión:
Lol... filmen jag ser på nu är sååå weird... gissa vilken. Den går på tv.
HRM HRM, EN FLM SOM HANDLAR OM MIG??

3 jun, 2014 22:15

Fellrendión
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Fellrendión:
Lol... filmen jag ser på nu är sååå weird... gissa vilken. Den går på tv.
HRM HRM, EN FLM SOM HANDLAR OM MIG??

Nej... det är Pang Pang som går på 6:an.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

3 jun, 2014 22:19

Hedwig96
Elev

Avatar


Jag minns sommarloven när man var liten. Då var man ledig och kunde leka hela dagarna. Nu ska man bara jobba och vänta på att skolan ska börja igen så att det blir lugnare...
Nu har jag haft sommarlov en vecka, 10 återstår.
Vänta va.. från och med när fick jag 11 veckor, brukar de inte vara 10??

3 jun, 2014 22:23

1 2 3 ... 16819 16820 16821 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.