@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
HÅLL MED OM ATT JAG OCH Sorgfågel SKULLE VAR UNDERBARA SOM PAR!! VI ÄR LOUIS OCH HARRY JU, HÄHÄHÄ.
3 jun, 2014 20:27 |
|
Borttagen
|
Läxa-uttråkad uttråkad-film film-sova sova-ingen läxa. 3 jun, 2014 20:28 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Borttagen: Läxa-uttråkad uttråkad-film film-sova sova-ingen läxa. Läxa-uttråkad Uttråkad-mugglis Mugglis-sova Sova-ingen läxa 3 jun, 2014 20:34 |
|
Ithrenniel
Elev |
3 jun, 2014 20:46 |
|
Klaestron
Elev |
Imorgon ska jag gästa en opponering av -uppsatser, kan bli ganska awesome. Även om jag bara är där som moraliskt stöd
3 jun, 2014 20:47 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: På en plats skyddad för mugglare. Eller är det tänkt att vi ska servera mugglarna HP-mat förresten? Jag tänker mig en fin plats vid havet nära skogen typ, men det kanske är mer "magiskt" att ha i någon gammal, orenoverad lokal typ..c; Skrivet av LauraTree: Skrivet av yerAwizardThea: Men du kunde väl sommarjobba och sedan få fast anställning! ^^ Skrivet av LauraTree: Jag har... Ehh fem år kvar >> Skrivet av Hedwig96: Ja det skulle de! Och det ska finnas ugglor!! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Perfekt med en servitör! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Hedwig96: Pssh kan ju börja med att sommarjobba LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl Nästa år ska nog planerna sättas i verket.. yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe Haha känner lite samma xD Åh jag kan se framför mig hur inredningen skulle se ut med pumpor, lite äldre möbler, menyer i form av pergament, gamla trollformelböcker, tavlor över häxor och trollkarlar och Hogwarts-banderoller ♥ Ja.. Och tavlorna skulle röra på sej. När börjar vi? Hmm, jag har två år kvar i skolan, men sen kanske? Det tar ändå sin tid att få igång allt så de är helt lugnt. Var skall vi ha vårt ställe? jag tänkte typ att vi just skulle servera mugglare liksom, men inte vet jag... En plats vid havet skulle vara bra 3 jun, 2014 21:00 |
|
Vildvittra
Elev |
Från det ena till det andra......
Titta vilken cool toarullhållare ![]() Har hela mitt 23- åriga liv trott att det hette Toarullshållare ;_; MITT LIV ÄR EN LÖGN D: "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2014 21:10 |
|
Queen Boo
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Från det ena till det andra...... Titta vilken cool toarullhållare ![]() Har hela mitt 23- åriga liv trott att det hette Toarullshållare ;_; MITT LIV ÄR EN LÖGN D: NEJ DU FÖRSTÖRDE JUST MIN BARNDOM </3 lila får är coola ^^ jag är jättecoolig älska mig plz 3 jun, 2014 21:11 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Queen Boo: Skrivet av Vildvittra: Från det ena till det andra...... Titta vilken cool toarullhållare ![]() Har hela mitt 23- åriga liv trott att det hette Toarullshållare ;_; MITT LIV ÄR EN LÖGN D: NEJ DU FÖRSTÖRDE JUST MIN BARNDOM </3 lila får är coola ^^ Trodde du också att det hette så? xD Gillar mer gröna får, men, men, smaken är som baken, delad "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2014 21:14 |
|
Fellrendión
Elev |
Vill någon rolla med mig? ;_;
PLEASE! Jag är desperat här! Inget av mina rollspel funkar, eller tja... ett gör det men inget annat. Inget varar mer än "planeringen" eller när tråden precis skapas. Efter mallen brukar allt bara brytas. Ingen är intresserad av mina annonser om något särskilt så då undrar jag om någon är intresserad av ett där vi planerar tillsammans. Helst fantasy. Kanske något som har med någon mytologi att göra... I don't know...
3 jun, 2014 21:15 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen