Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16817 16818 16819 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Sorgfågel ÄR SÅ HIMLA AWESOME LOVE LOVE LOVE

3 jun, 2014 18:50

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Sorgfågel ÄR SÅ HIMLA AWESOME LOVE LOVE LOVE


DU ÄR OCKSÅ AWESOME ALIEN!!! LÖVE YA ♥

3 jun, 2014 18:52

Ginny00
Elev

Avatar


Bloglovin funkar inte och jag är jättefrustrerad. Saker som inte fungerar och jag är ingen bra kombo

3 jun, 2014 19:22

potterflicka
Elev

Avatar


Jag har inte varit inloggad för att jag har tittat klart på en säsong av min nya favoritserie.

Jag är lite för fast i den, haha.

3 jun, 2014 19:24

Anna-chan
Elev

Avatar


Jag tittade precis på min status och upptäckte att jag är ond. Mycket ond. Jag slåss nämligen mot drakar :3 I'm so sorry, poor dragons D; ♥

Join the dark side, we have cookies~ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette2.wikia.nocookie.net%2Fepicrapbattlesofhistory%2Fimages%2F6%2F60%2FBill_Cipher_intro.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20150413191538

3 jun, 2014 19:26

Borttagen

Avatar


https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi58.tinypic.com%2F263enbb.gif

3 jun, 2014 20:06

potterflicka
Elev

Avatar


En kompis till mig berättade att hennes kompis 8 som gick i vår klass förut ) också hade mugglis.

vet inte vad den här personen heter, men jag hoppas på en uggla eller vänförfrågan från den här personen :-D

3 jun, 2014 20:11

Borttagen

Avatar


Pepsi Next smakar usch ... xD

3 jun, 2014 20:16

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Hedwig96:
LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl

Nästa år ska nog planerna sättas i verket..

yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall
Pssh kan ju börja med att sommarjobba

ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också
Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe
Perfekt med en servitör!

Haha känner lite samma xD Åh jag kan se framför mig hur inredningen skulle se ut med pumpor, lite äldre möbler, menyer i form av pergament, gamla trollformelböcker, tavlor över häxor och trollkarlar och Hogwarts-banderoller ♥

Ja..
Och tavlorna skulle röra på sej.
När börjar vi?
Ja det skulle de! Och det ska finnas ugglor!!
Hmm, jag har två år kvar i skolan, men sen kanske?
Jag har... Ehh fem år kvar >>
Men du kunde väl sommarjobba och sedan få fast anställning! ^^

Det tar ändå sin tid att få igång allt så de är helt lugnt. Var skall vi ha vårt ställe?
På en plats skyddad för mugglare. Eller är det tänkt att vi ska servera mugglarna HP-mat förresten? Jag tänker mig en fin plats vid havet nära skogen typ, men det kanske är mer "magiskt" att ha i någon gammal, orenoverad lokal typ..c;

3 jun, 2014 20:17

Fellrendión
Elev

Avatar


Jag gillar hur Mugglis är sådär "litet". :3

Liksom, när det är så litet så förekommer mobbning nästan aldrig (i alla fall har jag inte upplevt att det kommer ofta) och här är alla som en slags familj. xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.tenor.com%2FS_9n8vs7EeoAAAAM%2Ftwin-peaks-laura-palmer.gif

3 jun, 2014 20:25

1 2 3 ... 16817 16818 16819 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.