@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Sorgfågel ÄR SÅ HIMLA AWESOME LOVE LOVE LOVE
3 jun, 2014 18:50 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Sorgfågel ÄR SÅ HIMLA AWESOME LOVE LOVE LOVE DU ÄR OCKSÅ AWESOME ALIEN!!! LÖVE YA ♥ 3 jun, 2014 18:52 |
|
Ginny00
Elev |
Bloglovin funkar inte och jag är jättefrustrerad. Saker som inte fungerar och jag är ingen bra kombo
3 jun, 2014 19:22 |
|
potterflicka
Elev |
Jag har inte varit inloggad för att jag har tittat klart på en säsong av min nya favoritserie.
Jag är lite för fast i den, haha. 3 jun, 2014 19:24 |
|
Anna-chan
Elev |
Jag tittade precis på min status och upptäckte att jag är ond. Mycket ond. Jag slåss nämligen mot drakar :3 I'm so sorry, poor dragons D; ♥
Join the dark side, we have cookies~
3 jun, 2014 19:26 |
|
Borttagen
|
3 jun, 2014 20:06 |
|
potterflicka
Elev |
En kompis till mig berättade att hennes kompis 8 som gick i vår klass förut ) också hade mugglis.
vet inte vad den här personen heter, men jag hoppas på en uggla eller vänförfrågan från den här personen :-D 3 jun, 2014 20:11 |
|
Borttagen
|
Pepsi Next smakar usch ... xD
3 jun, 2014 20:16 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: På en plats skyddad för mugglare. Eller är det tänkt att vi ska servera mugglarna HP-mat förresten? Jag tänker mig en fin plats vid havet nära skogen typ, men det kanske är mer "magiskt" att ha i någon gammal, orenoverad lokal typ..c; Skrivet av LauraTree: Skrivet av yerAwizardThea: Men du kunde väl sommarjobba och sedan få fast anställning! ^^ Skrivet av LauraTree: Jag har... Ehh fem år kvar >> Skrivet av Hedwig96: Ja det skulle de! Och det ska finnas ugglor!! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Perfekt med en servitör! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Hedwig96: Pssh kan ju börja med att sommarjobba LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl Nästa år ska nog planerna sättas i verket.. yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe Haha känner lite samma xD Åh jag kan se framför mig hur inredningen skulle se ut med pumpor, lite äldre möbler, menyer i form av pergament, gamla trollformelböcker, tavlor över häxor och trollkarlar och Hogwarts-banderoller ♥ Ja.. Och tavlorna skulle röra på sej. När börjar vi? Hmm, jag har två år kvar i skolan, men sen kanske? Det tar ändå sin tid att få igång allt så de är helt lugnt. Var skall vi ha vårt ställe? 3 jun, 2014 20:17 |
|
Fellrendión
Elev |
Jag gillar hur Mugglis är sådär "litet". :3
Liksom, när det är så litet så förekommer mobbning nästan aldrig (i alla fall har jag inte upplevt att det kommer ofta) och här är alla som en slags familj. xD
3 jun, 2014 20:25 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen