@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av KawaiiCupcake: Jag är nästan klar med distrikt 4's slåtter i mitt mugglisgame ^^ xD Och btw, två frågor: Fråga 1: Hur lägger man upp saker på anslagstavlan? Fråga 2: Vet någon en animekaraktär med långt blått hår i en fläta? För att lägga upp saker på anslagstavlan klickar man bara på en ledig plats så kommer det upp en ruta. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jun, 2014 16:59 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Ja det skulle de! Och det ska finnas ugglor!! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Perfekt med en servitör! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Hedwig96: Pssh kan ju börja med att sommarjobba LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl Nästa år ska nog planerna sättas i verket.. yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe Haha känner lite samma xD Åh jag kan se framför mig hur inredningen skulle se ut med pumpor, lite äldre möbler, menyer i form av pergament, gamla trollformelböcker, tavlor över häxor och trollkarlar och Hogwarts-banderoller ♥ Ja.. Och tavlorna skulle röra på sej. När börjar vi? Hmm, jag har två år kvar i skolan, men sen kanske? 3 jun, 2014 16:59 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av LauraTree: Jag har... Ehh fem år kvar >>Skrivet av Hedwig96: Ja det skulle de! Och det ska finnas ugglor!! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Perfekt med en servitör! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Hedwig96: Pssh kan ju börja med att sommarjobba LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl Nästa år ska nog planerna sättas i verket.. yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe Haha känner lite samma xD Åh jag kan se framför mig hur inredningen skulle se ut med pumpor, lite äldre möbler, menyer i form av pergament, gamla trollformelböcker, tavlor över häxor och trollkarlar och Hogwarts-banderoller ♥ Ja.. Och tavlorna skulle röra på sej. När börjar vi? Hmm, jag har två år kvar i skolan, men sen kanske?
3 jun, 2014 17:01 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Men du kunde väl sommarjobba och sedan få fast anställning! ^^Skrivet av LauraTree: Jag har... Ehh fem år kvar >> Skrivet av Hedwig96: Ja det skulle de! Och det ska finnas ugglor!! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Perfekt med en servitör! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Hedwig96: Pssh kan ju börja med att sommarjobba LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl Nästa år ska nog planerna sättas i verket.. yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe Haha känner lite samma xD Åh jag kan se framför mig hur inredningen skulle se ut med pumpor, lite äldre möbler, menyer i form av pergament, gamla trollformelböcker, tavlor över häxor och trollkarlar och Hogwarts-banderoller ♥ Ja.. Och tavlorna skulle röra på sej. När börjar vi? Hmm, jag har två år kvar i skolan, men sen kanske? 3 jun, 2014 17:03 |
|
Kim Potter
Elev |
Dat moment, när man råkar säga "faping" istället för "flapping" och alla bara: "What? Vad är det o.o"
3 jun, 2014 17:06 |
|
Zendaya
Elev |
3 jun, 2014 17:08 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Yeah Jag som inte skypar med nångon för tillfället och det är rätt okej ändå
3 jun, 2014 17:08 |
|
cikki
Elev |
Det är så vaaaarmt ♥
3 jun, 2014 17:14 |
|
Borttagen
|
Sitter och darrar då jag precis råkat se en GIF med ett skelett på. (Jag är rädd och har alltid varit rädd för skelett. Vilket suger då man spelar Minecraft. Och det är anledningen till att jag alltid kör på fredlig - att inga monster kommer.)
3 jun, 2014 17:15 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av yerAwizardThea: Men du kunde väl sommarjobba och sedan få fast anställning! ^^ Skrivet av LauraTree: Jag har... Ehh fem år kvar >> Skrivet av Hedwig96: Ja det skulle de! Och det ska finnas ugglor!! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Perfekt med en servitör! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Hedwig96: Pssh kan ju börja med att sommarjobba LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl Nästa år ska nog planerna sättas i verket.. yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe Haha känner lite samma xD Åh jag kan se framför mig hur inredningen skulle se ut med pumpor, lite äldre möbler, menyer i form av pergament, gamla trollformelböcker, tavlor över häxor och trollkarlar och Hogwarts-banderoller ♥ Ja.. Och tavlorna skulle röra på sej. När börjar vi? Hmm, jag har två år kvar i skolan, men sen kanske? Det tar ändå sin tid att få igång allt så de är helt lugnt. Var skall vi ha vårt ställe? 3 jun, 2014 17:23 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen