Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16814 16815 16816 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
yerAwizardThea
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl

Nästa år ska nog planerna sättas i verket..

yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall
Pssh kan ju börja med att sommarjobba

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F8e54257748bcde92aa98d474ad134bc8%2Ftumblr_inline_mk32w3sS9d1qz4rgp.gif

3 jun, 2014 13:53

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Hedwig96:
LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl

Nästa år ska nog planerna sättas i verket..

yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall
Pssh kan ju börja med att sommarjobba

ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också
Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe

3 jun, 2014 13:57

Solkatten
Elev

Avatar


Out Of My Limit - 5SOS. ♥

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

3 jun, 2014 14:09

Vildvittra
Elev

Avatar


Skypar med Tsurechii och Cara Riddle, hahaha det gör inte ni

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

3 jun, 2014 14:54

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Hedwig96:
LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl

Nästa år ska nog planerna sättas i verket..

yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall
Pssh kan ju börja med att sommarjobba

ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också
Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe
Perfekt med en servitör!

Haha känner lite samma xD Åh jag kan se framför mig hur inredningen skulle se ut med pumpor, lite äldre möbler, menyer i form av pergament, gamla trollformelböcker, tavlor över häxor och trollkarlar och Hogwarts-banderoller ♥

3 jun, 2014 15:02

Cara Riddle
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Skypar med Tsurechii och Cara Riddle, hahaha det gör inte ni
Det är den bästa grejen som finns att prata med oss

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fea7a5aa29df70f4a8ed3d5c75bb42e21%2Ftumblr_inline_ndap359Vgu1sv49sn.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F2b88b67b62e1c09b656f8203353df257%2Ftumblr_inline_ncgl5aR8Ck1r9vm7f.gif

3 jun, 2014 15:06

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Cara Riddle:
Skrivet av Vildvittra:
Skypar med Tsurechii och Cara Riddle, hahaha det gör inte ni
Det är den bästa grejen som finns att prata med oss


Yeah

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

3 jun, 2014 15:07

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av yerAwizardThea:
Skrivet av Hedwig96:
LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl

Nästa år ska nog planerna sättas i verket..

yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall
Pssh kan ju börja med att sommarjobba

ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också
Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe
Perfekt med en servitör!

Haha känner lite samma xD Åh jag kan se framför mig hur inredningen skulle se ut med pumpor, lite äldre möbler, menyer i form av pergament, gamla trollformelböcker, tavlor över häxor och trollkarlar och Hogwarts-banderoller ♥

Ja..
Och tavlorna skulle röra på sej.
När börjar vi?

3 jun, 2014 15:08

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Vildvittra:
Hittade denna på FB, hahaha xD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Ffbcdn-sphotos-f-a.akamaihd.net%2Fhphotos-ak-xpf1%2Ft1.0-9%2F10374522_10152231998978661_6115145456829189647_n.jpg
Mellon betyder vän på Alviska

Hahahaha
Gud vad jag kommer ha kul de kommande dagarna

3 jun, 2014 15:09

KawaiiCupcake
Elev

Avatar


Jag är nästan klar med distrikt 4's slåtter i mitt mugglisgame ^^ xD

Och btw, två frågor:
Fråga 1: Hur lägger man upp saker på anslagstavlan?
Fråga 2: Vet någon en animekaraktär med långt blått hår i en fläta?

CUPCAKES *~*

3 jun, 2014 16:33

1 2 3 ... 16814 16815 16816 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.