@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Pssh kan ju börja med att sommarjobba LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl Nästa år ska nog planerna sättas i verket.. yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall
3 jun, 2014 13:53 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Hedwig96: Pssh kan ju börja med att sommarjobba LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl Nästa år ska nog planerna sättas i verket.. yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe 3 jun, 2014 13:57 |
|
Solkatten
Elev |
Out Of My Limit - 5SOS. ♥
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jun, 2014 14:09 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2014 14:54 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Perfekt med en servitör! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Hedwig96: Pssh kan ju börja med att sommarjobba LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl Nästa år ska nog planerna sättas i verket.. yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe Haha känner lite samma xD Åh jag kan se framför mig hur inredningen skulle se ut med pumpor, lite äldre möbler, menyer i form av pergament, gamla trollformelböcker, tavlor över häxor och trollkarlar och Hogwarts-banderoller ♥ 3 jun, 2014 15:02 |
|
Cara Riddle
Elev |
3 jun, 2014 15:06 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2014 15:07 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Perfekt med en servitör! Skrivet av yerAwizardThea: Skrivet av Hedwig96: Pssh kan ju börja med att sommarjobba LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl Nästa år ska nog planerna sättas i verket.. yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall ja, men först måst vi ha ett ställe och jag har ännu 1 år kvar i skolan jag också Allts snart sjunker de här in i min hjärna på allvar och då finns de inte nån återvändo, då måste man bara öppna ett sånt ställe Haha känner lite samma xD Åh jag kan se framför mig hur inredningen skulle se ut med pumpor, lite äldre möbler, menyer i form av pergament, gamla trollformelböcker, tavlor över häxor och trollkarlar och Hogwarts-banderoller ♥ Ja.. Och tavlorna skulle röra på sej. När börjar vi? 3 jun, 2014 15:08 |
|
LauraTree
Elev |
Hahahaha Gud vad jag kommer ha kul de kommande dagarna 3 jun, 2014 15:09 |
|
KawaiiCupcake
Elev |
Jag är nästan klar med distrikt 4's slåtter i mitt mugglisgame ^^ xD
Och btw, två frågor: Fråga 1: Hur lägger man upp saker på anslagstavlan? Fråga 2: Vet någon en animekaraktär med långt blått hår i en fläta? CUPCAKES *~* 3 jun, 2014 16:33 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen