@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
hahah bilden på boromir passar ju in jättebra också till skämtet.. ^^ 3 jun, 2014 12:07 |
|
Vildvittra
Elev |
Kattuggla
Hahahaha xD Gör det du ^-^ Kelpie Varför passar Boromir jättebra in i skämtet? xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2014 12:12 |
|
Borttagen
|
Wäääh! Ääntligen kunde jag låna the fault in our stars, så bäst!!
3 jun, 2014 12:14 |
|
Klaestron
Elev |
3 jun, 2014 12:15 |
|
Borttagen
|
Vildvittra, visst är det Boromir? :o x). Tycker han bara ser så glad ut åt det. x) Själva minen alltså.
3 jun, 2014 12:16 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2014 12:25 |
|
baramin
Elev |
OM TIO MINUTER SLÄPPS SOMMARPRATARNA!!!!!!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 3 jun, 2014 12:50 |
|
Klaestron
Elev |
3 jun, 2014 12:51 |
|
Cara Riddle
Elev |
https://www.facebook.com/photo.php?v=10152522483741495&set=vb.231435026494&type=3&video_source=pages_video_set
Haha dagens bästa klipp ![]()
3 jun, 2014 13:02 |
|
Hedwig96
Elev |
LauraTree man skulle borda öppna ett litet lunchställe/ cafe där man bara säljer såna rätter som finns i HP. Så att folk kan komma in på en bit sirapstårta och en honungsöl
Nästa år ska nog planerna sättas i verket.. yerAwizardThea Absolut vi får nog ha en liten kurs först, eller kanske i borde gå ut Hogwarts iallafall 3 jun, 2014 13:28 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen