@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Othelia
Elev |
3 jun, 2014 09:58 |
|
Frivolt
Elev |
Nån eller några måste ha tagit bort sig inatt, för jag har förlorat 12 tummar D:
3 jun, 2014 10:25 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Nån eller några måste ha tagit bort sig inatt, för jag har förlorat 12 tummar D: Jag förlorade 16 tummar igår kväll... jag som hade lyckats komma över 1100 tummar. :< "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jun, 2014 10:29 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Nån eller några måste ha tagit bort sig inatt, för jag har förlorat 12 tummar D: Jag förlorade 16 tummar igår kväll... jag som hade lyckats komma över 1100 tummar. :< D: Gillar inte sånt där! 3 jun, 2014 10:40 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Frivolt: Nån eller några måste ha tagit bort sig inatt, för jag har förlorat 12 tummar D: Jag förlorade 16 tummar igår kväll... jag som hade lyckats komma över 1100 tummar. :< D: Gillar inte sånt där! Fattar inte varför ens tummar ska försvinna bara för att någon tar bort sig. ;_; "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 3 jun, 2014 10:46 |
|
cikki
Elev |
Idag på lunchen trodde en fyra att jag var en kille. Bara för att jag inte hade noppade ögonbryn, smink eller "tjejiga" kläder på mig.
Hmpf. 3 jun, 2014 11:46 |
|
Borttagen
|
Eh hittade på en massa om fotosyntesen på tentan. Hahah läraren kommer nog ha roligt när hon rättar.
3 jun, 2014 11:54 |
|
Borttagen
|
3 jun, 2014 12:05
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 3 kl. 12:06
|
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2014 12:05 |
|
Borttagen
|
Haahh.. HAHAHA! Den snor jag! Måste dra den för mannen sen.. 3 jun, 2014 12:07 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen