@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Vad händer för er ikväll? Jag funderar på att se på ett avsnitt av Felix Recenserar.
2 jun, 2014 23:17 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Ånej D: Jag älskar fiska med Anders Ikväll är det sista avsnittet av Fiska med Anders-reprisen och i torsdags var han med i Hårdvinklat sista gången för säsongen, nu kommer det säkert dröja hundra tusen år tills jag får se honom på TV igen Jag älskar det också, har sett fram emot det varje måndagskväll och nu är det slut 3 jun, 2014 00:46 |
|
Anna-chan
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Anna-chan: Vet någon om man kan ladda upp bilder på ngt annat ställe än tinypic för att lägga upp bilderna på mugglis? :3 <-- Uhm... Dålig formulering, men ja cx Är bilderna redan på internet alltså inte sparade på datorn är det enklare att högerklicka på bilden och "Öppna den i nytt fönster." och där kopiera URL:en i adress fönstret. Eller högerklicka och gå in på "egenskaper" och där kopiera URL;en Ok, tack ^^ Join the dark side, we have cookies~
3 jun, 2014 06:26 |
|
Afturelding
Elev |
3 jun, 2014 07:32 |
|
Borttagen
|
Snart ska vi åka till skolan. Där hämtar vi upp Madde och Wilma. Sedan åker vi till Skellefteå och Boda Borg. Det kommer att bli trevligt. :3
3 jun, 2014 07:56 |
|
Borttagen
|
Igår: bytte namn på Instagram.
Idag: började följa Richard Speight Jr. Nyss: skrattade åt alla med Supernaturalrelaterade namn. Efter det: kom på att jag bytte namn till något Supernaturalrelaterat. Precis: dog inombords. 3 jun, 2014 08:50 |
|
Vildvittra
Elev |
Klaestron, har du sett denna? c:
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 3 jun, 2014 09:07 |
|
Fellrendión
Elev |
Alltså jag är rollspelsforumets svarta katt. Jag har bara ett rollspel som varat sen oktober. Inget annat blir lyckat. Jag kanske ger upp men har någon lust att rolla någonting inspirerat av vikingar... eller kanske antikens Grekland?
3 jun, 2014 09:13 |
|
Borttagen
|
Jag hoppas att Ravenclaw ska vinna ^^ Dem förtjänar det ♥
(Men egentligen vill jag bara att Slytherin ska vinna, meeeen vi ligger lägst typ hela tiden o.o) 3 jun, 2014 09:27 |
|
Borttagen
|
Jag har flera larm på morgonen när jag t ex. Ska vakna. Inget larm ringde. Vaknade av att nåhon ringde på min mobil och frågade efter min pappa, och då var jag redan 20 minuter sen till skolan. Jippie, vilken bra start på dagen.
3 jun, 2014 09:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen