@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
yerAwizardThea
Elev |
Skrivet av LauraTree: Jag jobbar gärna som servitör! Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Och det kan vara en livslång utbildning typ så vi får arbeta med Harry Potter hela tiden Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Eller hur! Vi kan bilda trolldomsministeriet! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha ja xD Och sirapstårta, har alltid velat smaka det! Apropå utbildning känner jag nu att något inom Harry Potter vore rätt perfekt Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Skrivet av LauraTree: Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.! De sku vara så awesome Mrs Weasleys frukostpannkakor Hermiones svampstuvning Hogwarts sirapstårta... Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD Äh en sväng med trollstaven fixar nog det Ja, jag vill också smaka på det. Precis kan det inte finnas såna utbildningar? JAA jepp, skulle ju vara paradiset! Skrivet av Hedwig96: Verkligen Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Och det kan vara en livslång utbildning typ så vi får arbeta med Harry Potter hela tiden Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Eller hur! Vi kan bilda trolldomsministeriet! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha ja xD Och sirapstårta, har alltid velat smaka det! Apropå utbildning känner jag nu att något inom Harry Potter vore rätt perfekt Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Skrivet av LauraTree: Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.! De sku vara så awesome Mrs Weasleys frukostpannkakor Hermiones svampstuvning Hogwarts sirapstårta... Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD Äh en sväng med trollstaven fixar nog det Ja, jag vill också smaka på det. Precis kan det inte finnas såna utbildningar? JAA jepp, skulle ju vara paradiset!
2 jun, 2014 22:46 |
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 22:51 |
|
Borttagen
|
Tiden är så låååååångsam >.< *gnäll*
5 timmar kvar. Liksom seriously. Move faster, dammit! 2 jun, 2014 22:56 |
|
yerAwizardThea
Elev |
Idag behövde jag faktiskt snacka med Milia och det gjorde jag. Fyfan. Jag mår tusen gånger bättre!c:
2 jun, 2014 22:57 |
|
Klaestron
Elev |
Haha oh yes I do! Vad är bättre än när Spock sjunger om Bilbo Baggins? Möjligen detta Eller en klassiker
2 jun, 2014 23:00 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Haha oh yes I do! Vad är bättre än när Spock sjunger om Bilbo Baggins? Möjligen detta Eller en klassiker Älskar den sista ^-^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 23:04 |
|
Borttagen
|
Om jag hade varit kille, skulle jag vilja vara ihop med Keyyo ♥
2 jun, 2014 23:04 |
|
Klaestron
Elev |
2 jun, 2014 23:11 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Trött på livet och allt och alla. :c Då är vi två om den saken There, there, det blir bättre ska ni se! Jag kan gärna gå med i denna klubb jag med ^^ Känner ibland så jag med. Men sen kommer jag och tänka på USC och då känns det genast bättre Det är bra det Björn Tack Vildvittra 2 jun, 2014 23:12 |
|
Vildvittra
Elev |
Klaestron
Absolut Har lagt till det i min spelista "Saker du måste se innan du dör." på YT, startade den precis xD bearlindo Varsågod "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 23:12 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen