@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Anna-chan: Vet någon om man kan ladda upp bilder på ngt annat ställe än tinypic för att lägga upp bilderna på mugglis? :3 <-- Uhm... Dålig formulering, men ja cx Är bilderna redan på internet alltså inte sparade på datorn är det enklare att högerklicka på bilden och "Öppna den i nytt fönster." och där kopiera URL:en i adress fönstret. Eller högerklicka och gå in på "egenskaper" och där kopiera URL;en "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 21:27 |
|
Klaestron
Elev |
2 jun, 2014 22:00 |
|
Borttagen
|
OREO .......
2 jun, 2014 22:02 |
|
Vildvittra
Elev |
Makalöst fint :3
Fast originalet är också bra xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 22:08 |
|
Klaestron
Elev |
2 jun, 2014 22:10 |
|
Vildvittra
Elev |
Ja, men eller hur :´) De har ett viktigt budskap! xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 22:11 |
|
Borttagen
|
Bästa saker man kan äta:
Oreo's Morötter Isbitar Kexchoklad 2 jun, 2014 22:13 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Och det kan vara en livslång utbildning typ så vi får arbeta med Harry Potter hela tiden Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Eller hur! Vi kan bilda trolldomsministeriet! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha ja xD Och sirapstårta, har alltid velat smaka det! Apropå utbildning känner jag nu att något inom Harry Potter vore rätt perfekt Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Skrivet av LauraTree: Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.! De sku vara så awesome Mrs Weasleys frukostpannkakor Hermiones svampstuvning Hogwarts sirapstårta... Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD Äh en sväng med trollstaven fixar nog det Ja, jag vill också smaka på det. Precis kan det inte finnas såna utbildningar? JAA jepp, skulle ju vara paradiset! Skrivet av Hedwig96: Verkligen Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Och det kan vara en livslång utbildning typ så vi får arbeta med Harry Potter hela tiden Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Eller hur! Vi kan bilda trolldomsministeriet! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha ja xD Och sirapstårta, har alltid velat smaka det! Apropå utbildning känner jag nu att något inom Harry Potter vore rätt perfekt Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Skrivet av LauraTree: Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.! De sku vara så awesome Mrs Weasleys frukostpannkakor Hermiones svampstuvning Hogwarts sirapstårta... Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD Äh en sväng med trollstaven fixar nog det Ja, jag vill också smaka på det. Precis kan det inte finnas såna utbildningar? JAA jepp, skulle ju vara paradiset! 2 jun, 2014 22:25 |
|
Ithrenniel
Elev |
2 jun, 2014 22:31 |
|
LauraTree
Elev |
Nu känns det mycket bättre efter igår för nu har jag en plan
2 jun, 2014 22:32 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen