Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16808 16809 16810 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
sju skoldagar kvar!! Vill bara sluta nu haha


För mig är det i princip 5 dagar kvar. 4 om man inte räknar med själva skolavslutningen såklart

2 jun, 2014 20:31

Borttagen

Avatar


Lama sa ett 1D citat omg omg omg omg xD

2 jun, 2014 20:33

Borttagen

Avatar


Skrivet av Ginny00:
sju skoldagar kvar!! Vill bara sluta nu haha
För mig är det ingen riktigt, klassresa två dagar, Grässtråfestival en dag och brännboll på måndag innan vi har avslutning cx

2 jun, 2014 20:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Lama sa ett 1D citat omg omg omg omg xD
JAG VISSTE INTE ATT DE VAR 1D D: Gud, jag ångrar att jag sade det x3

2 jun, 2014 20:34

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Lama sa ett 1D citat omg omg omg omg xD
JAG VISSTE INTE ATT DE VAR 1D D: Gud, jag ångrar att jag sade det x3
HAHHAAHHAHAHA JAG SKA LÄTT TA SCREENSHOT PÅ DET!!!!!!!

2 jun, 2014 20:35

Borttagen

Avatar


Omg, omg, omg!

Om 8 timmar sitter jag i en bil på väg till Sweden Rock

omg omg omg omg

2 jun, 2014 20:37

Obliviate_
Elev

Avatar


I love you, a fucking cliché baby

2 jun, 2014 20:38

Vildvittra
Elev

Avatar


Seriöst, mina senaste tummade inlägg har varit oseriösa inlägg. Då jag bara lagt upp bilder eller så xD

Känner att jag borde mer seriös och skriva viktiga och smarta saker så jag kan vara stolt över mina tummar.

"Andas bör man, annars dör man."
https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F4442ddc909d7d707841bdb287715cec3%2Ftumblr_n5lemlkCLf1s3vyzlo1_500.gif

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 jun, 2014 20:38

Anna-chan
Elev

Avatar


Vet någon om man kan ladda upp bilder på ngt annat ställe än tinypic för att lägga upp bilderna på mugglis? :3 <-- Uhm... Dålig formulering, men ja cx

Join the dark side, we have cookies~ https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fvignette2.wikia.nocookie.net%2Fepicrapbattlesofhistory%2Fimages%2F6%2F60%2FBill_Cipher_intro.gif%2Frevision%2Flatest%3Fcb%3D20150413191538

2 jun, 2014 21:19

Borttagen

Avatar

+1


Jag har nyss uppfunnit en kines (`_´)
(Nej, jag har ingenting emot dem xD)

Jag känner mig nom ett geni. Men det är jag inte... Face it, lama... x3

2 jun, 2014 21:25

1 2 3 ... 16808 16809 16810 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.