Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16807 16808 16809 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Ginny_Power
Elev

Avatar


Min väska kom idag! ^^

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2Fcf779d2e5eb24c12313156e11e9aa5ef%2Ftumblr_n2yne7A2Pk1so7uc5o1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F901b27d01708278ea72110274a4fc846%2Ftumblr_n2u34uVYhT1tvsezzo1_500.gif

2 jun, 2014 19:54

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Va fan. Innan hade jag 1103 tummar och nu helt plötsligt 1087!?!?!
Jag hade 686 och har nu 680 :cccc (inte lika illa som för dig, men ändå)

Förlorade över 20 tummar! Och när jag precis hade kommit över 1000 tummar! Nu lär det ju ta ett tag innan jag får tillbaka dem. ;_; Åh jag orkar inte! <///3

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 jun, 2014 19:56

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Va fan. Innan hade jag 1103 tummar och nu helt plötsligt 1087!?!?!
Jag hade 686 och har nu 680 :cccc (inte lika illa som för dig, men ändå)

Förlorade över 20 tummar! Och när jag precis hade kommit över 1000 tummar! Nu lär det ju ta ett tag innan jag får tillbaka dem. ;_; Åh jag orkar inte! <///3


Förlorade typ tre men fick massa nya xD
Undra vem som försvann O:

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 jun, 2014 19:58

Borttagen

Avatar


Okej min bror sitter nere och gråter för okänd anledning och jag känner mig jättehemsk som inte går ner ._.

2 jun, 2014 19:59

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Va fan. Innan hade jag 1103 tummar och nu helt plötsligt 1087!?!?!


Jag hade också 505 igår och efter nån minut när jag kollade igen hade jag bara 491.. och jag som just kommit över 500!

du förlorade 16 och jag 14, det måste ha varit någon som jag mycket tummar som tog bort sej...

____________________________
Är ganska stolt att jag fick en 13 åring att låna första HP boken på bibban idag. kanske ett nytt framtida Hp-fan

2 jun, 2014 20:02

Borttagen

Avatar


Enligt ett quiz så är jag en "Love Angel" och "Dark Angel"..... GÅR DET ENS ATT KOMBINERA?

2 jun, 2014 20:08

Solkatten
Elev

Avatar

+1


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Va fan. Innan hade jag 1103 tummar och nu helt plötsligt 1087!?!?!


Jag hade också 505 igår och efter nån minut när jag kollade igen hade jag bara 491.. och jag som just kommit över 500!

du förlorade 16 och jag 14, det måste ha varit någon som jag mycket tummar som tog bort sej...

____________________________
Är ganska stolt att jag fick en 13 åring att låna första HP boken på bibban idag. kanske ett nytt framtida Hp-fan

Fast vem kan jag ha fått 16 tummar av? xD Hm någon måste ha tyckt om mina inlägg.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

2 jun, 2014 20:12

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Solkatten:
Va fan. Innan hade jag 1103 tummar och nu helt plötsligt 1087!?!?!


Jag hade också 505 igår och efter nån minut när jag kollade igen hade jag bara 491.. och jag som just kommit över 500!

du förlorade 16 och jag 14, det måste ha varit någon som jag mycket tummar som tog bort sej...

____________________________
Är ganska stolt att jag fick en 13 åring att låna första HP boken på bibban idag. kanske ett nytt framtida Hp-fan

Fast vem kan jag ha fått 16 tummar av? xD Hm någon måste ha tyckt om mina inlägg.

Haha, ja. Var det jag menade ! Mina med

2 jun, 2014 20:14

Borttagen

Avatar


Omg omg omg omg omg, 9:ornas middag närmar sig med stormsteg och jag som 8:onde-klassare ska hjälpa till och servera och jag är mycket nervös. Men det kommer att bli kul!

2 jun, 2014 20:23

Ginny00
Elev

Avatar


sju skoldagar kvar!! Vill bara sluta nu haha

2 jun, 2014 20:29

1 2 3 ... 16807 16808 16809 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.