@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Qlql
Elev |
Tänk om man bara kunde hitta typ 50 miljoner, som Allan Karlsson (Hundraåringen).
Eller vinna dem. Då skulle jag leva ett bra liv, satsa på det jag själv fann intressant och kanske göra någon nytta i världen. Och ha roligt på samma gång. 2 jun, 2014 19:07 |
|
Borttagen
|
Imorgon kommer att bli kul. Tror jag, i alla fall. Vi ska till Boda Borg med klassen och parallellklassen och jag ska vara i grupp med mina besties och Ebba, som sa till Maria att hon ville vara med oss och lära känna oss bättre c:
2 jun, 2014 19:09 |
|
Klaestron
Elev |
2 jun, 2014 19:16 |
|
Zendaya
Elev |
Skrivet av Borttagen: Åh snälla du. ♥ Lets fangirla över bigbang Skrivet av Zendaya: Haha har så tråkigt och mår så dåligt haha min mage aj haha gud jag måste skaffa vänner Yeah, same here. We can be friends c: 2 jun, 2014 19:20 |
|
Siriusis
Elev |
2 jun, 2014 19:30 |
|
cirklar
Elev |
Vi var och cyklade på Ven idag och självklart är jag en klant som ramlar och får djupa sår på knät så att jag måste ha bandage. Jag haltar som bara den och kan knappt gå i trappor. Känns lite surt när det är student om bara tre dagar. Dock är jag väldigt tacksam för mina klasskamrater som tog väldigt bra hand om mig!
2 jun, 2014 19:39 |
|
Kim Potter
Elev |
Jag testar lite fonter :3
Så.. Tja mugglis xD Wah bara detta inte räknas som spam.. Men öh.. Har någon här sett den nya X-Men filmen? Är den bra? How about "Hur Du Tränar Din Drake 2"? Blöh cx Åh okej bye :3
2 jun, 2014 19:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Kim Potter: Jag testar lite fonter :3 Så.. Tja mugglis xD Wah bara detta inte räknas som spam.. Men öh.. Har någon här sett den nya X-Men filmen? Är den bra? How about "Hur Du Tränar Din Drake 2"? Blöh cx Åh okej bye :3 Det var ju jag som gav dem till dig C: xP 2 jun, 2014 19:41 |
|
Solkatten
Elev |
Va fan. Innan hade jag 1103 tummar och nu helt plötsligt 1087!?!?!
Skrivet av cirklar: Vi var och cyklade på Ven idag och självklart är jag en klant som ramlar och får djupa sår på knät så att jag måste ha bandage. Jag haltar som bara den och kan knappt gå i trappor. Känns lite surt när det är student om bara tre dagar. Dock är jag väldigt tacksam för mina klasskamrater som tog väldigt bra hand om mig! I nian var min klass också på Ven. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2014 19:49
Detta inlägg ändrades senast 2014-06- 2 kl. 19:54
|
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Jag hade 686 och har nu 680 :cccc (inte lika illa som för dig, men ändå)Va fan. Innan hade jag 1103 tummar och nu helt plötsligt 1087!?!?! 2 jun, 2014 19:53 |
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen