@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Sara Ravenclaw: Jag fick mitt efterlängtade Deathly Hallows-halsband i förrgår. Jag planerar aldrig att ta av det. C: Det låter bra! :3 ![]()
2 jun, 2014 18:08 |
|
Vildvittra
Elev |
Min fader tyckte inte pizzan såg god ut på kartongen, så jag designade om den lite
Här har ni Dr Ö's pizza Ristöränte, till den drickes röd mjölk! ![]() "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 18:10 |
|
Syrup
Elev |
HAHAHA, besökte precis min bästa kompis instagram och såg att jag var med på en bild (himla långt ner) från ett läger för typ 9 månader sedan där jag läste högt ur en lite weird bok XD
2 jun, 2014 18:14 |
|
SevLoveer
Elev |
Kommer ju börja 9:an på en annan skola efter sommarlovet och har börjat tänka på vilket gymnasium och linje och sånt jag vill börja på och jag undrar en sak: om man ska börja estet-musik,är det som speciella gymnasium för bara det eller är det som en skola för alla estet linjer som finns
usch det där blev krångligt jag är verkligen inte redo för det här
2 jun, 2014 18:34 |
|
Minihäst
Elev |
Jo, ni är jättevackra!
another day, another slay 2 jun, 2014 18:46 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av SevLoveer: Kommer ju börja 9:an på en annan skola efter sommarlovet och har börjat tänka på vilket gymnasium och linje och sånt jag vill börja på och jag undrar en sak: om man ska börja estet-musik,är det som speciella gymnasium för bara det eller är det som en skola för alla estet linjer som finns usch det där blev krångligt jag är verkligen inte redo för det här Fattar inte riktigt men estetlinjerna har ingen egen skola. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 2 jun, 2014 18:57 |
|
Ithrenniel
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av SevLoveer: Kommer ju börja 9:an på en annan skola efter sommarlovet och har börjat tänka på vilket gymnasium och linje och sånt jag vill börja på och jag undrar en sak: om man ska börja estet-musik,är det som speciella gymnasium för bara det eller är det som en skola för alla estet linjer som finns usch det där blev krångligt jag är verkligen inte redo för det här Fattar inte riktigt men estetlinjerna har ingen egen skola. Det är lite olika från skola till skola, här där jag bor finns estetlinjerna på skolor som har alla de "vanliga" linjerna också. När man går estet så har man ju fortfarande många av de vanliga ämnena, så de slipper man ju inte undan helt. Under första året har man ämnet "estetisk kommunikation" som innebär att man gör lite saker som har med alla de andra estetämnena att göra, som teater, film, musik, bild, allt i en härlig mix. ![]()
2 jun, 2014 19:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Zendaya: Haha har så tråkigt och mår så dåligt haha min mage aj haha gud jag måste skaffa vänner Yeah, same here. We can be friends c: 2 jun, 2014 19:01 |
|
Salem
Lärare |
2 jun, 2014 19:04 |
|
lumos1
Elev |
2 jun, 2014 19:05 |
Du får inte svara på den här tråden.











Mugglarportalen