@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Siriusis
Elev |
"Gör en ny lista – på vilka sätt kostar du (eller kan kosta) pengar för samhället?"
HELP MOI HERE orkar inte komma på ett svar ;C Hai 2 jun, 2014 16:59 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Ginny_Power: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Ginny_Power: Skrivet av Borttagen: Jobbigt? Jag får ett jättestort sug på att sätta på Supernatural, typ likadant man får när man är beroende av kaffe eller något sånt…:p ♥ Det är ju skönt att ha tittat klart, även om jag saknar det... Man kan ju alltid titta om... c: Jag med faktiskt cx Det är som ett supernatural beroende... När kommer säsong 10? ♥ Hahah xD Favvo karaktär? Säsong 10 kommer någon gång i oktober/november tror jag... Mina favoriter måste vara Charlie, Kevin, Cas och Jody. ^^ Spoiler: Tryck här för att visa! Vet INGEN av de, har inte kommit så långt xD ♥ 2 jun, 2014 17:10 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Trött på livet och allt och alla. :c Då är vi två om den saken There, there, det blir bättre ska ni se! Jag kan gärna gå med i denna klubb jag med ^^ Känner ibland så jag med. Men sen kommer jag och tänka på USC och då känns det genast bättre 2 jun, 2014 17:23 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Och det kan vara en livslång utbildning typ så vi får arbeta med Harry Potter hela tiden Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Eller hur! Vi kan bilda trolldomsministeriet! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha ja xD Och sirapstårta, har alltid velat smaka det! Apropå utbildning känner jag nu att något inom Harry Potter vore rätt perfekt Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Skrivet av LauraTree: Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.! De sku vara så awesome Mrs Weasleys frukostpannkakor Hermiones svampstuvning Hogwarts sirapstårta... Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD Äh en sväng med trollstaven fixar nog det Ja, jag vill också smaka på det. Precis kan det inte finnas såna utbildningar? JAA jepp, skulle ju vara paradiset! 2 jun, 2014 17:37 |
|
Syrup
Elev |
2 jun, 2014 17:42 |
|
Solkatten
Elev |
2 jun, 2014 17:52 |
|
Zendaya
Elev |
2 jun, 2014 17:53 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Klaestron: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Trött på livet och allt och alla. :c Då är vi två om den saken There, there, det blir bättre ska ni se! Jag kan gärna gå med i denna klubb jag med ^^ Känner ibland så jag med. Men sen kommer jag och tänka på USC och då känns det genast bättre Det är bra det Björn "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 18:03 |
|
Ithrenniel
Elev |
2 jun, 2014 18:04 |
|
Sara Ravenclaw
Elev |
Jag fick mitt efterlängtade Deathly Hallows-halsband i förrgår. Jag planerar aldrig att ta av det. C:
![]() ![]()
2 jun, 2014 18:06 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen