@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
LolFeelings
Elev |
2 jun, 2014 16:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Haha xD Ja, fast jag började, så det är bara jag som är pro ^^Jag och Lama är så pro, vi chattar fast med rubriken på ugglorna xD 2 jun, 2014 16:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: NEJ DETVAR JAG SOM BÖRJA!!!?!?!!?!!?!!!Skrivet av Borttagen: Haha xD Ja, fast jag började, så det är bara jag som är pro ^^ Jag och Lama är så pro, vi chattar fast med rubriken på ugglorna xD 2 jun, 2014 16:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: NEHE!! Jag är den första som inte skrev i den ''riktiga'' chatten 8DSkrivet av Borttagen: NEJ DETVAR JAG SOM BÖRJA!!!?!?!!?!!?!!! Skrivet av Borttagen: Haha xD Ja, fast jag började, så det är bara jag som är pro ^^ Jag och Lama är så pro, vi chattar fast med rubriken på ugglorna xD 2 jun, 2014 16:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: NEJ DET VAR JAG DIN ELAKA LAMA GREJ >:OSkrivet av Borttagen: NEHE!! Jag är den första som inte skrev i den ''riktiga'' chatten 8D Skrivet av Borttagen: NEJ DETVAR JAG SOM BÖRJA!!!?!?!!?!!?!!! Skrivet av Borttagen: Haha xD Ja, fast jag började, så det är bara jag som är pro ^^ Jag och Lama är så pro, vi chattar fast med rubriken på ugglorna xD 2 jun, 2014 16:36 |
|
Siriusis
Elev |
Ni som gillar privatekonomi; hur löser man en ekonomisk kris? :s
Hai 2 jun, 2014 16:44 |
|
Vildvittra
Elev |
2 jun, 2014 16:50 |
|
Borttagen
|
Då var vi klara med vår uppgift den terminen! Typ äntligen. 2 jun, 2014 16:50 |
|
Borttagen
|
Alltså att försöka plugga in en hel kurs biologi efter 4 timmars tenta i fysik är inte roligt. FOLK, BÖRJA PLUGGA I TID.
2 jun, 2014 16:51 |
|
Anne Potter
Elev |
Vi skriver typ "resan genom Sverige" i skolan. Jag och min kompis skrev typ helt normalt, men sen började jag skriva att en tjej blev mördad och det blev helt plötsligt "att överleva Sverige-massakern"
![]()
2 jun, 2014 16:58 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen