@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Vildvittra
Elev |
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 15:04 |
|
Klaestron
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Klaestron Jag skrev det för att få se folks reaktioner och Afturelding att Gryffindor är det elevhem jag vill minst till xD I do see the Slytherin side of you know
2 jun, 2014 15:13 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Klaestron: Skrivet av Vildvittra: Klaestron Jag skrev det för att få se folks reaktioner och Afturelding att Gryffindor är det elevhem jag vill minst till xD I do see the Slytherin side of you know Ofc "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 15:21 |
|
Isse99
Elev |
Jag är så sjukt avundsjuk på några kompisar som var på Pride igår, vill också!
skriver ord som mord i handen 2 jun, 2014 15:24 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Frivolt Minns den med baletten, men kommer inte ihåg namnet. Den andra, kan det vara "Vilse i tiden" eller "Paralax" vet att Vilse i tiden är en bok, men minns inte vad filmatiseringen av denna hette. Minns du en annan där de var typ på en äng och sedan när de snurrade såg de ett slott. De var tvungen att markera ut vägen dit med pinnar för att slottet syntes inte då de inte var i det. Nej, det var ingen av dom Men tänk lixom, med dörrar som uppenbarade sig lite varstans tänkte jag mig typ såhär: ![]() Och att de genom det går till en annan tid/nutid 2 jun, 2014 15:43 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Vildvittra: Frivolt Minns den med baletten, men kommer inte ihåg namnet. Den andra, kan det vara "Vilse i tiden" eller "Paralax" vet att Vilse i tiden är en bok, men minns inte vad filmatiseringen av denna hette. Minns du en annan där de var typ på en äng och sedan när de snurrade såg de ett slott. De var tvungen att markera ut vägen dit med pinnar för att slottet syntes inte då de inte var i det. Nej, det var ingen av dom Men tänk lixom, med dörrar som uppenbarade sig lite varstans tänkte jag mig typ såhär: ![]() Och att de genom det går till en annan tid/nutid Okej, då har jag ingen aning :c Men jag gillade Paralax med, vill se den igen "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 15:45 |
|
LauraTree
Elev |
Jag är tränare för en grupp elvaårongar, någon som har tips på roliga och bra uppvärmingslekar?
2 jun, 2014 15:52 |
|
luckyBella
Elev |
Jag älskar ordet 'relinquish'. Njuter av att bara säga det! Åh, munnen får verkligen jobba♥ Relinquish, relinquish...
2 jun, 2014 16:23 |
|
Fellrendión
Elev |
2 jun, 2014 16:26 |
|
Borttagen
|
Jag och Lama är så pro, vi chattar fast med rubriken på ugglorna xD
2 jun, 2014 16:28 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen