@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Jag är mig själv när jag chattar med folk, för om någon inte gillar galna saker som jag, HAR DEM INGEN PLATS I MITT HJÄRTA, MWUHUHUHU >
2 jun, 2014 14:31 |
|
Vildvittra
Elev |
Afturelding
Precis! Deras modighet måste övas upp, det var det rätta ordet det Gryffindors svärd är ju coolt :3 Fast en medaljong är mer praktiskt i vardagen xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 14:32 |
|
Afturelding
Elev |
Vildvittra
Fast det är ju riktigt häftigt att gå runt med ett svärd... Dessutom blir man privilegierad och får elevhemspoäng om man blir förstenad! ![]() ![]()
2 jun, 2014 14:37 |
|
LauraTree
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Och det kan vara en livslång utbildning typ så vi får arbeta med Harry Potter hela tiden Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Eller hur! Vi kan bilda trolldomsministeriet! Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Haha ja xD Och sirapstårta, har alltid velat smaka det! Apropå utbildning känner jag nu att något inom Harry Potter vore rätt perfekt Skrivet av Borttagen: Skrivet av LauraTree: Skrivet av Hedwig96: Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Skrivet av LauraTree: Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.! De sku vara så awesome Mrs Weasleys frukostpannkakor Hermiones svampstuvning Hogwarts sirapstårta... Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD Äh en sväng med trollstaven fixar nog det Ja, jag vill också smaka på det. Precis kan det inte finnas såna utbildningar? JAA 2 jun, 2014 14:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: YAY!!!! Ajj häv a plejs in juur hart... Ajj gess >8'DJag är mig själv när jag chattar med folk, för om någon inte gillar galna saker som jag, HAR DEM INGEN PLATS I MITT HJÄRTA, MWUHUHUHU > 2 jun, 2014 14:41 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Vildvittra Fast det är ju riktigt häftigt att gå runt med ett svärd... Dessutom blir man privilegierad och får elevhemspoäng om man blir förstenad! Sant...vi kör på det Mer elevhemspoäng åt oss "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 14:42 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: DU ÄR 99% HÄR I MITT HJÄRTA LAMASkrivet av Borttagen: YAY!!!! Ajj häv a plejs in juur hart... Ajj gess >8'D Jag är mig själv när jag chattar med folk, för om någon inte gillar galna saker som jag, HAR DEM INGEN PLATS I MITT HJÄRTA, MWUHUHUHU > 2 jun, 2014 14:42 |
|
Kola
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Kola: Idag åt min hundvalp Wilmer först ett gammalt tuggummi, sedan en tygbit och sen en fimp. Fast jag lyckades dock få ut allt ur hans mun, men ändå... Du har ingen bild på den? Skulle va kul att se Jag kanske har en bild på den... Kan ladda upp här när jag fått fram den that's all I got to say 2 jun, 2014 14:47 |
|
Borttagen
|
Ikväll är det sista avsnittet av Fiska med Anders-reprisen och i torsdags var han med i Hårdvinklat sista gången för säsongen, nu kommer det säkert dröja hundra tusen år tills jag får se honom på TV igen
2 jun, 2014 14:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Ånej D: Jag älskar fiska med Anders Ikväll är det sista avsnittet av Fiska med Anders-reprisen och i torsdags var han med i Hårdvinklat sista gången för säsongen, nu kommer det säkert dröja hundra tusen år tills jag får se honom på TV igen 2 jun, 2014 15:02 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen