Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 16801 16802 16803 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Jag är mig själv när jag chattar med folk, för om någon inte gillar galna saker som jag, HAR DEM INGEN PLATS I MITT HJÄRTA, MWUHUHUHU >

2 jun, 2014 14:31

Vildvittra
Elev

Avatar


Afturelding
Precis!
Deras modighet måste övas upp, det var det rätta ordet det

Gryffindors svärd är ju coolt :3
Fast en medaljong är mer praktiskt i vardagen xD

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 jun, 2014 14:32

Afturelding
Elev

Avatar


Vildvittra
Fast det är ju riktigt häftigt att gå runt med ett svärd... Dessutom blir man privilegierad och får elevhemspoäng om man blir förstenad!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2F736x%2F01%2F9e%2F37%2F019e372d33b1b85d14107fd5203da975.jpghttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fs-media-cache-ak0.pinimg.com%2Foriginals%2Fe5%2F2f%2F2d%2Fe52f2d31911903427cc015fc3631fe4d.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Foi67.tinypic.com%2F2mc97gg.jpg

2 jun, 2014 14:37

LauraTree
Elev

Avatar


Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av LauraTree:
Skrivet av Hedwig96:
Skrivet av LauraTree:
Du kan öppna en Harry Potter-restaurang och laga massa Weasley-rätter, honungsöl, pumpajuice osv.!

De sku vara så awesome
Mrs Weasleys frukostpannkakor
Hermiones svampstuvning
Hogwarts sirapstårta...
Jaaa! Jag kommer vara din stamgäst Glöm inte Krakes och Hagrids rätter också


Ingår tandläkarförsäkring om man beställer nån av Hagrids Rätter XD

Äh en sväng med trollstaven fixar nog det

Haha ja xD Och sirapstårta, har alltid velat smaka det! Apropå utbildning känner jag nu att något inom Harry Potter vore rätt perfekt

Ja, jag vill också smaka på det. Precis kan det inte finnas såna utbildningar?
Eller hur! Vi kan bilda trolldomsministeriet!

JAA
Och det kan vara en livslång utbildning typ så vi får arbeta med Harry Potter hela tiden

2 jun, 2014 14:40

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag är mig själv när jag chattar med folk, för om någon inte gillar galna saker som jag, HAR DEM INGEN PLATS I MITT HJÄRTA, MWUHUHUHU >
YAY!!!! Ajj häv a plejs in juur hart... Ajj gess >8'D

2 jun, 2014 14:41

Vildvittra
Elev

Avatar


Skrivet av Afturelding:
Vildvittra
Fast det är ju riktigt häftigt att gå runt med ett svärd... Dessutom blir man privilegierad och får elevhemspoäng om man blir förstenad!

Sant...vi kör på det
Mer elevhemspoäng åt oss

"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du."

2 jun, 2014 14:42

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Jag är mig själv när jag chattar med folk, för om någon inte gillar galna saker som jag, HAR DEM INGEN PLATS I MITT HJÄRTA, MWUHUHUHU >
YAY!!!! Ajj häv a plejs in juur hart... Ajj gess >8'D
DU ÄR 99% HÄR I MITT HJÄRTA LAMA

2 jun, 2014 14:42

Kola
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Kola:
Idag åt min hundvalp Wilmer först ett gammalt tuggummi, sedan en tygbit och sen en fimp. Fast jag lyckades dock få ut allt ur hans mun, men ändå...



Du har ingen bild på den? Skulle va kul att se


Jag kanske har en bild på den... Kan ladda upp här när jag fått fram den

that's all I got to say

2 jun, 2014 14:47

Borttagen

Avatar


Ikväll är det sista avsnittet av Fiska med Anders-reprisen och i torsdags var han med i Hårdvinklat sista gången för säsongen, nu kommer det säkert dröja hundra tusen år tills jag får se honom på TV igen

2 jun, 2014 14:54

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Ikväll är det sista avsnittet av Fiska med Anders-reprisen och i torsdags var han med i Hårdvinklat sista gången för säsongen, nu kommer det säkert dröja hundra tusen år tills jag får se honom på TV igen
Ånej D: Jag älskar fiska med Anders

2 jun, 2014 15:02

1 2 3 ... 16801 16802 16803 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.