@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Nej men om man skulle ta och byta elevhem då! Gryffindor? ^^ Absolut Vill du gänga med? Så kan vi regera där xD Haha, självklart Härligt Trapporna lär ju bli ett problem, men kände att vi kunde låta några förstisar bära oss ^-^ Ja vi ska ju inte helt släppa på principerna liksom! Det är väl sådant de är till för? Men eller hur ^^ Traditioner är till för att följas! Annars kan förstisarna bli förvirrade Precis, och ska vi vara i Gryffindor så måste man vara extra försiktig med dem :O ![]() ![]()
2 jun, 2014 14:10 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Nej men om man skulle ta och byta elevhem då! Gryffindor? ^^ Absolut Vill du gänga med? Så kan vi regera där xD Haha, självklart Härligt Trapporna lär ju bli ett problem, men kände att vi kunde låta några förstisar bära oss ^-^ Ja vi ska ju inte helt släppa på principerna liksom! Det är väl sådant de är till för? Men eller hur ^^ Traditioner är till för att följas! Annars kan förstisarna bli förvirrade Precis, och ska vi vara i Gryffindor så måste man vara extra försiktig med dem :O Precis, deras små hjärtan klarar inte av förändringar. Så vi är egentligen godhjärtade mot dem ^-^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 14:12 |
|
Klaestron
Elev |
2 jun, 2014 14:13 |
|
baramin
Elev |
ska ha en främling sovandes hos mig ikväll and i am not excited.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 2 jun, 2014 14:14 |
|
Vildvittra
Elev |
Klaestron
Jag skrev det för att få se folks reaktioner och Afturelding att Gryffindor är det elevhem jag vill minst till xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 14:16 |
|
Borttagen
|
BEJBE YA LAJT AP MAJ VÖRLD LAJK NÅBÅDEH ÄLS ... LAALALLA
2 jun, 2014 14:18 |
|
struts.2
Elev |
Skrivet av LIA15: Nu ska vi alla gratulera fantastiska struts.2 på hennes födelsedag! Jag hoppas att du får en underbar dag med massa tårtor och presenter! Javisst ska hon leva, javisst ska hon leva, javisst ska hon leva uti hundrade ååååår TACK! hej hallå 2 jun, 2014 14:28 |
|
Afturelding
Elev |
Vildvittra
Precis, dessutom måste de ju öva sin modighet, och det är ju perfekt att bära någon upp för trappor som rör sig då Skrivet av Vildvittra: Jag skrev det för att få se folks reaktioner och Afturelding att Gryffindor är det elevhem jag vill minst till xD Nej nej, vi vet alla att du egentligen har en längtan efter att få vara i Gryffindor ![]() ![]()
2 jun, 2014 14:28 |
|
Ithrenniel
Elev |
2 jun, 2014 14:30 |
|
SevLoveer
Elev |
2 jun, 2014 14:31 |
Du får inte svara på den här tråden.









Mugglarportalen