@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Pleeease, rolla med mig ♥
2 jun, 2014 13:06 |
|
Vildvittra
Elev |
Nej men om man skulle ta och byta elevhem då!
"Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 13:42 |
|
Afturelding
Elev |
2 jun, 2014 13:51 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Nej men om man skulle ta och byta elevhem då! Gryffindor? ^^ Absolut Vill du gänga med? Så kan vi regera där xD "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 13:52 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Nej men om man skulle ta och byta elevhem då! Gryffindor? ^^ Absolut Vill du gänga med? Så kan vi regera där xD Haha, självklart ![]() ![]()
2 jun, 2014 13:55 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Nej men om man skulle ta och byta elevhem då! Gryffindor? ^^ Absolut Vill du gänga med? Så kan vi regera där xD Haha, självklart Härligt Trapporna lär ju bli ett problem, men kände att vi kunde låta några förstisar bära oss ^-^ "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 13:58 |
|
Afturelding
Elev |
Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Nej men om man skulle ta och byta elevhem då! Gryffindor? ^^ Absolut Vill du gänga med? Så kan vi regera där xD Haha, självklart Härligt Trapporna lär ju bli ett problem, men kände att vi kunde låta några förstisar bära oss ^-^ Ja vi ska ju inte helt släppa på principerna liksom! Det är väl sådant de är till för? ![]() ![]()
2 jun, 2014 14:03 |
|
Borttagen
|
Mwahahaha, jag stalkar Alien :3
2 jun, 2014 14:07 |
|
Vildvittra
Elev |
Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Skrivet av Afturelding: Skrivet av Vildvittra: Nej men om man skulle ta och byta elevhem då! Gryffindor? ^^ Absolut Vill du gänga med? Så kan vi regera där xD Haha, självklart Härligt Trapporna lär ju bli ett problem, men kände att vi kunde låta några förstisar bära oss ^-^ Ja vi ska ju inte helt släppa på principerna liksom! Det är väl sådant de är till för? Men eller hur ^^ Traditioner är till för att följas! Annars kan förstisarna bli förvirrade "Du lever bara en gång och den gången e nu. Finns bara en som vet hur du ska leva och det e du." 2 jun, 2014 14:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: I hate you Mwahahaha, jag stalkar Alien :3 2 jun, 2014 14:08 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen