Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
ALLTSÅ JAG ORKAR INTE ALSDJGKSFHGJSHFGSF JÄVLA SKIT. varför kan man inte bara få veta sånt här från början så man liksom slipper få det upptryckt i ansiktet när man väl börjat hoppas litegrann???
13 sep, 2012 10:34 |
|
Frivolt
Elev |
Oh my, precis den tråd jag behöver just nu!!Måste skriva av mig....är förvirrad nanting!
Träffade en person för ett tag sen, vi började ses och prata osv men helt plötsigt slutade denne prata med mig! Jag hörde av mig men denne hörde inte av sig tillbaka! Jag gav upp! Träffade en annan för några veckor sen, vi sågs och jag tyckte vi klickade bra! Denne hade lite fullt upp och skulle höra av sig när det lugnat ner sig så skulle vi ses igen! Denne hör inte av sig! Jag hör av mig, hör hur det är och får svar att ja, det är bra och vi kan nog ses snart! Hör ingenting från personen. Jag hör av mig igen och denne säger att hen ska höra av sig på kvällen om hen kan ses dagen efter eller inte! Hen har inte hört av sig än och jag blir TOKIG!! Vad är det för fel på mig? vad gör jag för fel? Alla verkar ju bara sluta prata med mig och inte vilja ses osv...D: Jag känner mig jättedålig ju... Vill skicka ett sms men det kanske är dumt när det är den personen som ska höra av sig... 13 sep, 2012 12:52 |
|
Seriously
Elev |
Will he ever love me back...
Om solen är ett ägg så är månen en grön ost. 13 sep, 2012 19:43 |
|
hyperion
Elev |
Han som jag skrev om tidigare i år... SÅ JÄVLA GLAD ATT DET SKET SIG. För fyfan vilken jävla skit han är.
![]()
13 sep, 2012 21:18 |
|
whirlwinds
Elev |
så jävla patetiskt att jag ens bryr mig så mycket, MEN ÄNDÅ. jävla skit. tänker aldrig någonsin mer bli kär i någon.
14 sep, 2012 09:03 |
|
Amandan
Elev |
Skrivet av whirlwinds: så jävla patetiskt att jag ens bryr mig så mycket, MEN ÄNDÅ. jävla skit. tänker aldrig någonsin mer bli kär i någon. Känner igen mig där alltså..! Min tumblr!
15 sep, 2012 00:36 |
|
_SanD_
Elev |
Jag såg yp en JÄTTESÖT kille som är min syrras kompis storebror och han är i min ålder och han är jättesöt och jag mötte hans blick idag OCH JAG VET INTE ENS VAD HAN HETER..
15 sep, 2012 19:42 |
|
childhoodlight
Elev |
15 sep, 2012 19:51 |
|
ikka
Elev |
Do you see me that way or do I just make things up in my mind?
![]() [img]http://25.media.tumblr.com/cb4eaa8e97
15 sep, 2012 21:20 |
|
Somnium
Elev |
Alltså, nej. Det här är fel av mig. Eller, jag tycker egentligen inte att det är fel, men enligt samhället osv så är det fel. Men man kan inte hjälpa vem man faller för, right? Men gosh, det här känns inte bra. Förhoppningsvis så är det här bara en liten crush som snart går över. Men samtidigt så vet jag att jag är en sådan som inte har små crushes som försvinner sådär. :s
Och, hahahahah, det skulle ändå aldrig funka. xc http://slytherinunicorn.tumblr.com/
15 sep, 2012 21:30 |
Forum > Off Topic > Vi som är osäkra på om vi är kära och på om våra eventuella förälskelser gillar oss tillbaka och är allmänt förvirrade
Du får inte svara på den här tråden.










Mugglarportalen