TartyAwesome Club
Forum > Off Topic > Klubbar > TartyAwesome Club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Suck, Tonks/Luna har du ingen koll alls, katos mamma är ju samma person som Olles mor. Noll koll du har alltså Och finns det någon bättre ballad än bamse? Men den heter ju inte balladen om Bamse! Vi har ju balladen om herr Frederick åkare och Cecilia lind. Och balladen om den kaxiga myran. Balladen om konsekvenser. M.m Nej för bamse är ett annat namn för ballad, suck allting måste man då berätta 11 nov, 2017 22:41 |
|
Tonks/Luna
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Suck, Tonks/Luna har du ingen koll alls, katos mamma är ju samma person som Olles mor. Noll koll du har alltså Och finns det någon bättre ballad än bamse? Men den heter ju inte balladen om Bamse! Vi har ju balladen om herr Frederick åkare och Cecilia lind. Och balladen om den kaxiga myran. Balladen om konsekvenser. M.m Nej för bamse är ett annat namn för ballad, suck allting måste man då berätta *host*hitta på*host* Varför stava rätt när man kan stava fel? 11 nov, 2017 22:41 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Tonks/Luna: Skrivet av Borttagen: Suck, Tonks/Luna har du ingen koll alls, katos mamma är ju samma person som Olles mor. Noll koll du har alltså Och finns det någon bättre ballad än bamse? Men den heter ju inte balladen om Bamse! Vi har ju balladen om herr Frederick åkare och Cecilia lind. Och balladen om den kaxiga myran. Balladen om konsekvenser. M.m Nej för bamse är ett annat namn för ballad, suck allting måste man då berätta *host*hitta på*host* ![]() 11 nov, 2017 22:43 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
15 nov, 2017 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU!Hej! :3 15 nov, 2017 20:39 |
|
Borttagen
|
Jag är den mest tröga person ni vet
15 nov, 2017 20:47 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ![]() And I'm very sorry... for being awesome
15 nov, 2017 21:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgonSkrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! 15 nov, 2017 21:19 |
|
Mrs.Potterhead
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! ![]() And I'm very sorry... for being awesome
15 nov, 2017 21:22 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mrs.Potterhead: TRUE! TACK MEN JAG KOMMER ÄNDÅ DÖDA DIG!Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: Idiot... jag kommer få tag i dig imorgon Skrivet av Borttagen: Skrivet av Mrs.Potterhead: SLUTA SOVA SÅ VI KAN TRÄFFAS NU! Hej! :3 ZZZZZZZZZzzzzzzz!! ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzz!!! PROV I MORŃ! 15 nov, 2017 21:27 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen