The Percy Jackson club
Forum > Off Topic > Klubbar > The Percy Jackson club
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av Borttagen: Vad bra då! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ska jag hela dem? Eller så ber jag Will S om hjälp! Ally gör dina händer ont? Nej jag behöver bara vila händerna 3 jan, 2017 17:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av Borttagen: Vad bra då! Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Ska jag hela dem? Eller så ber jag Will S om hjälp! Ally gör dina händer ont? Nej jag behöver bara vila händerna Ja 3 jan, 2017 17:41 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
3 jan, 2017 18:18 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom!
3 jan, 2017 18:23 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar)Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! 3 jan, 2017 18:34 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar) Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! hoppas du blir erkänd då! alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster....
3 jan, 2017 18:39 |
|
Hayato
Elev |
3 jan, 2017 18:40 |
|
GinnyHermionePotter
Elev |
Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det?Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar) Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! hoppas du blir erkänd då! alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster.... 3 jan, 2017 18:43 |
|
WeasleyHufflepuff
Elev |
Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jag orkar inte heller med denna jobbiga verklighet! Kan vi inte bara sticka till Camp! Jag har en känsla om att vi kommer dit detta året! Det skulle vara så fantastiskt! Men vet de på Camp om att det finns böcker om det? Skrivet av GinnyHermionePotter: Skrivet av WeasleyHufflepuff: Jo! Jag vill bli erkänd! Men jag är så rädd för monster. Jag hoppas att jag får någon typ av erkännande i samband med pianolektionerna som min mamma tvingar mig att gå på! (den första är om 13 dagar) Skrivet av GinnyHermionePotter: FY!!! Jag ska ut på stan imorgon och jag är så rädd för att någran monster kommer och dödar mig! Kan inte fatta att du är rädd för det! Jag är rädd att jag aldrig blir erkänd av farsan!! Alltså ett monster är en önskan för mig liksom! hoppas du blir erkänd då! alltså jag är så trött på 'verklifheten' att jag gärna slåss mot monster.... antagligen inte...Eller så är Rick en halvgud som blev utsparkad...... Alltså jag vet inte vad jag gör men jag hatar att inte bara kunna fly in i boken. Inte bara läsa utan att var med.......
3 jan, 2017 18:45 |
|
Borttagen
|
Yay vill läsa måste läsa tagga mig!!! 3 jan, 2017 18:48 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen