Najs eller bajs?
Forum > Quidditchplanen > Najs eller bajs?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Knizzlare
Elev |
Har nog inte lyssnat på dom (för det är ett band, right?) så; majs.
TV-serien Kompisar på nätet/a gURLs wURLd? ![]()
23 okt, 2011 15:44 |
|
Buddha
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Har nog inte lyssnat på dom (för det är ett band, right?) så; majs. TV-serien Kompisar på nätet/a gURLs wURLd? CHOLAD ÄR INGET BAND!!! 23 okt, 2011 15:45 |
|
Knizzlare
Elev |
Skrivet av Buddha: Skrivet av Knizzlare: Har nog inte lyssnat på dom (för det är ett band, right?) så; majs. TV-serien Kompisar på nätet/a gURLs wURLd? CHOLAD ÄR INGET BAND!!! Men förlåt då -.- Vi skickade samtidigt, typ, jag syftade på sum 41! Meniallafaall.. choklad = najs ![]()
23 okt, 2011 15:48 |
|
Buddha
Elev |
Skrivet av Knizzlare: Skrivet av Buddha: Skrivet av Knizzlare: Har nog inte lyssnat på dom (för det är ett band, right?) så; majs. TV-serien Kompisar på nätet/a gURLs wURLd? CHOLAD ÄR INGET BAND!!! Men förlåt då -.- Vi skickade samtidigt, typ, jag syftade på sum 41! Meniallafaall.. choklad = najs Jag vet, jag skojade bara. Eftersom du inte skrev nåt som jag kan betygsätta så betygsätter jag... Mugglis! NAAAAaaaaaaAaaaAaaAaaAAaaAaaAAaaaaaaaAa AaaAAAaaaAAaAAaaAAaaaaAAaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!aaaaAAAAAAAAAJS!!!!!!!!! Steve Jobs (R.I.P) 23 okt, 2011 15:55 |
|
Borttagen
|
NAJS!
Data? 23 okt, 2011 16:06 |
|
Buddha
Elev |
NAJS!
Kalifornia 23 okt, 2011 16:06 |
|
Hannaleah
Elev |
Najs
Grand canyon? (så underbart fint och stå där vid solnedgång, tycker jag) 23 okt, 2011 19:46 |
|
Buddha
Elev |
Har aldrig vart där men najs antar jag.
Mysiga kvällar framför TV:n? 23 okt, 2011 19:48 |
|
Hannaleah
Elev |
Världsbäst
Sandwich(glass)? 23 okt, 2011 19:50 |
|
Buddha
Elev |
Yum yum (Najs )
Pappor? 23 okt, 2011 19:51 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen